Onkohan vielä toivoa että tää syntyis luonnostaan?

  • Viestiketjun aloittaja rv 41+1
  • Ensimmäinen viesti
Toivoa on aina :) Koska sulla on yliaikaiskontrolli? Itsellä poika syntyi tuon kontrollin jälkeisenä yönä rv 41+6. Lääkäri sanoi olevansa hiukan normaalia kovakouraisempi, jotta se saattaisi saada synnytyksen käynnistymään...ja itselläni siis tuo auttoi, eikä tarvinnut käynnistykseen mennä. Kovasti tsemppiä viimesiin päiviin!
 
ap.
Toivoa on aina :) Koska sulla on yliaikaiskontrolli? Itsellä poika syntyi tuon kontrollin jälkeisenä yönä rv 41+6. Lääkäri sanoi olevansa hiukan normaalia kovakouraisempi, jotta se saattaisi saada synnytyksen käynnistymään...ja itselläni siis tuo auttoi, eikä tarvinnut käynnistykseen mennä. Kovasti tsemppiä viimesiin päiviin!
Maanantaina pitäis aikaa varailla jos ei siihen mennessä oo syntynyt. Synnytys on tavallaan jo käynnissä, supistuksia tullut jo kolmatta päivää, mutta kohdunsuu vasta 1cm auki ja kaulaa reilusti jäljellä.
 
ap.
[QUOTE="vieras";24490432]Käypä hakemassa luontaistuotekaupasta homeopaattista valmistetta sepia D200 ja ota yhden kerran 5 helmeä, niin pitäis alkaa tapahtua... :)[/QUOTE]

Ei kai luontaistuotteita saa käyttää? :O

Ehkä luotan siihen että viikonloppuna syntyy...
 
"katti"
Mullakinlähti käyntiin yliaikaiskontrollin jälkeen kun lääkäri oli tahallaan vähän kovakouraisempi, mulla oli silloin rv 41+3 ja käynnistys olisi ollut parin päivän päästä.
 
"vieras"
Ei kai luontaistuotteita saa käyttää? :O

Ehkä luotan siihen että viikonloppuna syntyy...
Homeopatiassa ei ole kysymys varsinaisesti luontaistuotteista. Esim. Keski-Euroopassa homeopatia on huomattavasti yleisempää kuin Suomessa. Itse olen käyttänyt homeopaattisia valmisteita raskauden aikana ja erityisesti synnytyksessä sain niistä apua. Kyseisellä aineelle oma synnytykseni käynnistyi alle vuorokaudessa ja niin minulle homeopaatti lupasikin.
 

Yhteistyössä