V
Vieras
Vieras
Nettotulot n. 2000 euroa. 2 lasta ja aikuista. Haemme lomaa terveydellistä syistä, mutta meneeköhän mahdollisuudet lomaan tulojen takia. Vai ollaankohan tarpeeksi pienituloisia...?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja m':Mun mielestä niissä on omavastuu osuus niin suuri kuitenkin, että eipä sinne juuri tuota pienemmillä tuloilla edes pysty menemään :/
Alkuperäinen kirjoittaja tyttokarpanen:Jaa kyl sillo ku mä olinkakara niin on ollut kokonaan ilmainen, bensat on vaan pitäny maksaa (ja ongelmia on ollu siinäki) Mut tietysti asiat muuttuu...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tottakai niissä on omavastuu!
Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:meillä oli ainakin pieni se omavastuu. korvaus oli liki tonni ja itse maksettiin joku 120?...eli tosi halpa loma täyshoidossa 5pvä!!
Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:meillä oli ainakin pieni se omavastuu. korvaus oli liki tonni ja itse maksettiin joku 120?...eli tosi halpa loma täyshoidossa 5pvä!!
Alkuperäinen kirjoittaja Mia:Mekin ollaan oltu noilla lomilla kerran kun meidän tulot on 4800e/netto.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Mia:Mekin ollaan oltu noilla lomilla kerran kun meidän tulot on 4800e/netto.
Oho. Millä perusteilla saitte?