onkohan kaikki ok?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhjää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhjää

Vieras
meillä näin mies menee joka viikonloppu juomaan ja saattaa vasta sunnuntaina tulla kotiin ei ilmota itsestään mitää no yleensä mun sisko on miehesä kans kuskina hälle mut musta toisinaan tuntuu että mulle ei kerrota kaikkee vai epäilenkö suotta?

nyt kans omilla teillä eikä mitään havaintoo koko miehestä
on vaan nii pahaolla kun ei oo ketään jonka kanssa jutella mun pyhät menee aina kotona ollessa no on mulla ihan poika=) mut ei viikonloppusin parisuhdetta=(

ois ihana tehä yhes jotain mut ei=(

ei kukaan varmaan jaksa edes lukee märi märi

kannattaiskohan miettiä mitä suhteeseen kuuluu ja puhua siitä ukkos kanssa. Jos homma ei ala uudella tavalla toimimaan sen jälkeen niin kannattais miettiä uusia tuulia

ja mä tyhmä oottelen ukkelia kotia ja kaikki olis hyvin no joo

mulla oikeen vatsaa vääntää kun ei tiedä mitään onko ihme jos epäilen että pettäs nuilla tempauksilla

kun sais itsesä pois tästä paskasta kunpa

Eihän se nyt ole mitään ok tuommoinen joka viikonlopun ryyppääminen.Miksi roikut tuommoisessa miehessä joka ei anna sinulle aikaa ja juominen tärkeämpää? Eiköhän kannattaisi vaihtaa parempaan mieheen ? Itse ainakin tekisin niin en tuommoiseen mieheen kylläkään hukkaisi aikaani.Ja elele avioliitossa ja olla yksin.Mieluimmin yksin ilman tuonlaista miestä.Tuo sinulle vain surua,pelkoa,harmia.Kannattaako teijän liittoa jatkaa? Jos perhe ei mene ykköseksi

ei siihen syytä tarvii ko menojalka vipattaa se on kato nääs kaverit mikä voiton vie=(

ei paljoo mun sanomiset auta vittuilut saan kuulla

eilen en sit sanonu mitään katoin vaan tympeesti nii rupes että kylläpä sitä taas ollaan tuolla päällä mä että en oo mitään sanonu pitäskö mun tasajalkaa hyppiä ko sä meet mitä tä vittu

Ota miestäs "niskasta" kiinni ja kysy, että missä mennään.
Haluaako hän edes jatkaa yhdessä???
Ei sun tarvitse tullollaista sietää ollenkaan..

Jos ei muuten, niin lähde joku viikonloppu lapses kanssa vaikka jollekin tutulle tai sukulaiselle yms.. muutamaksi päiväksi, ota vähän välimatkaa miehees.. Saat miettiä tilannetta ihan rauhassa ja ehkäpä miehes hälytyskellot alkaa soimaan jossain vaiheessa. (Tai sitten ei)

haluaisin paremman elämän mun bestis ei tykkää mun miehestä ja hänen miehesä on sanonu kans että saisin paremman mut se että kun ei uskalla lähtee uhkas että pojan pitää itsellään lähetään vaikka käräjille ei se kuulema nii oo että akat aina saa lapset

mut mä oon oikeesti aika rikki

Juu samaa mieltä lähde lapsen kanssa johonkin ja ole kylmän viilipyttymäisen välinpitämätön hänestä ja tekemisistään. Äläkä vastaa puhelimeen, jos tiedät olevan viihteellä.

Tottahan se on että äidille ei lapset eron jälkeen päädy mutta kyllä se puhuu aika vahvasti sen puolesta kuka teillä sitä lasta on hoitanut jos ukko luuhaa kaikki viikonloput omissa ryyppäjäisissään ja SINÄ hoidat lapsen.

Usko sen että oler rikki,niin oisin miekin.Miten se ukkos huoltajuuden sais,kun joka viikonloppu haluu juhlia..älä turhaan stressaa asialla :hug: Nyt zemppaat itsesi sellasiin aatoksiin että aloita uuden elämän..aloitat itsenäisen naisen elämän.Ja kokemuksesta tiedän ne tuollaiset uhkailut pojan huoltajuudesta..ne ei kerro mistään muusta kuin siitä että ukollas on heikko itsetunto..eihän siitä voi olla lapsesta huolehtimaan jos se joka viikonloppu ryyppää...Nyt zemppiä sinulle..ja hirmuinen voimahali :hug:

minä se oon joka syöttää,pesee,vaihtaa kuiviin käy ulkona pojan kans laittaa nukkumaan ja niin edelleen kyllä se viikolla leikkii mitä leikkii mut taitaa tää tietokone olla aikas mielenkiintonen ko töistä tulee me nähään päiväl se 4tuntia jippii

En tiedä mikä sun tilanne on asunnon suhteen, mutta helpomppaa on kuitenkin aina lähteä itse. Ei tarvii kuunnella mitään ruikutuksia joihin voi sitten heltyä. Hoida hiljaisuudessa asunto itselles ja muuta pois, kun ukkos on reissullaan. Poltetun maan taktiikka on hyvä, muttet sen jälkeenkään saa heltyä ellei ukkosi ole tolkkuuntunut. Harva tolkkuuntuu, toivo, että sun mies on yksi niistä. Noin se ei ainakaan tokene.

ei minussa taida olla luonnetta lähtemään vaikka kuinka haluaisin OIKEESTI lähtee pelottaa kaikki uudet asiat

entiedä voin kuulostaa hupsulta mut mä olin 16 kun yhteen muutettiin ja kaverit hävis suhteen myötä onneks minulla on aivan ihan bestis ja yksin kertasesti mun elämä pyörii kodin ja kaupan välis mitä jos kerran viikkoon vanhempien luona jos sillonkaa eli en yksinkertaseti osaa lähtee
mihinkää kiitos mieheni

Kertoisitko Äidille koko homman. Mä tein niin ja uskalsin sen jälkeen lähteä. Kun kerran täältä neuvoa kysyt ota vaariin vastauksesta. Sun elämä ei ole normaalia. Sulla on tyypillinen piittaamaton alkoholisti mies. Älä jää tuleen makaamaan. Yritä edes erota huomaat heti miten paljon helpompaa sun elämä on.

kaukosäädin kiitos sun kommenteista säpuhut asiaa

joo olen yrittäny puhua äidille mutta sanoo että ei perhettä saa särkee ja että eihän tuo nyt juo koko ajan nii mun äiti juo kans viikonloput että pienet sille eipä kotoa sitä tukkee saa

Kurjaa ettet saa tukea sieltä. Sulla on kuitenkin se yksi hyvä ystävä joka näkee sun tilanteen. Tukeudu häneen ja ihan oikeesti lähde. Ainoo oikeesti vaikee asia on se päätöksen tekeminen ja siinä pysyminen. Siispä tee se niin että on peruuttamatonta tai tosi vaikeeta palata entiseen ja jos miehes sitä haluaa joutuu tosiaan tekemään töitä ja käsittelemään sitä asiaa.

Yhteistyössä