A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen lapsen äiti :Sorry, ei varmaan poljon lohduta, mutta en kyl jaksais tollaista.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:itku tuli kun ei mitään muuta sanonu oisin toivonu jonkulaista elettä minua kohtaan mutta ei
huomen lähen bestiksen luo ko pistin viestiä aiko mun kanssa miettiä näitä juttuja olla tukena
mutta minä vaan rakastan sitä vaikka on paska mikä paska
Alkuperäinen kirjoittaja ap:mun ikä 23 pojan
9kk
Alkuperäinen kirjoittaja ap:lle:Haluan tietää, ahdistaako sinua liittosi? Kuinka paljon se ahdistaa, oletko joutunut käymään psykiatrilla ja/tai käytätkö psyykenlääkkeitä/alkoholia helpottamaan ahdistusta? Annan neuvon, jos ensin vastaat tähän.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:ei auta täytyy yrittää nukkua jos meinas huomenna jaksaa härdelliä
on vaan miettimistä ja paljon.
hyvät yöt kaikille ja kiitos kun jaksoitte kiinnostua=)
Alkuperäinen kirjoittaja ap:mie vastaan vielä
Alkuperäinen kirjoittaja löllykkä:Siis täh!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:ahdistaa ja paljon minä olen yrittänyt puhua puhua mutta ei kun vääristellään asioita ei kuunnella loppuun ja arvostus puuttuu kokonaan ja hellyyttä voisi kanssa olla niinku normaalia parisuhetta kaipailisin
ylä-asteella ole joutunut käymään psykiatrilla masennuksen takia mutta en sen jälkeen
en käytä alkoholia oikeestaan lainkaan enkä syö lääkkeitä
entiedä olko tästä apua mutta valasen asiata tarkemmin jos tarvista
ja haluaisin ukkoni ymmärtämään mikä normia käytöstä