onkohan kaikki ok?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhjää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Juu, ihan alkuun neuvon kokeilemaan konstia "vastaa samaan samalla": Seuraavan ryyppyillan lähestyessä pukeudu siististi kuin baariin menisit ja ennenkuin miehesi lipsuu omille teilleen, nappaa takkisi ja sano iloisesti: "Menen Ninan (ystäväsi nimi) kanssa vähän relaamaan." Sitten menet, nopsaan vaan ulos ovesta. Mene ystävättäresi luo. Älkää vastatko miehesi tekstareihin/soittoihin mitään. - Ole kuin mitään ei olisi tapahtunut. Viettäkää etukäteen sopimanne esim. koti-ilta jutellen ja palaa omaan kotiisi vasta aamulla, suurin piirtein siihen aikaan, kun miehelläsi on tapana palata.

eihän se ota jos ei anna pitäskö kuiteskii vielä kokasta tota kiitos vinkistä

mut huomiseen moikka

joo mies tuli aamuyöllä kotia aamusilla oli ko ampiainen niin lähin sinne kaverille ja juteltiin tästä meijän jutusta ja vielä niin sekavaksi kaikki=(

olin poikaa syöttämässä mies huutaa juomista kun janottaa sanoin että syötän pojan haje ite nii sano kyllä jouvat tuomaan niihän minä aina

sanoin siitä että kun ei ilmottele mitään nii ei muistanu kuulema
nii ei MUISTANU oon minä aika huomaamaton
sain kuulla veljeltä että kyydissä oli 2eukkoo jotka tiiän mutta en oikeen välitä heistä kysyin asiasta nii sano olkait nuo mitä sitten totta kait sitä käy mielessä vaikka mitä kun tollasia tempauksia tekee

ja ei tollasen kans voi jutella ko kimpoilee joka asiasta ei tää etene mihinkää vittu

Minä kävisin sinuna sanomassa sille, että aiot lähteä. Mies ei kunnioita sinua ilmeisesti tippaakaan ja nyt sinun täytyy ajatella lastasi; minkälaisen mallin antaa isä, joka ei kunnioita perheen äitiä, ja millaiseksi lapsi kasvaa tajutessaan, ettei äitikään kunnioita itseään, koska ei tajua lähteä tuollaisesta tilanteesta!

Yhteistyössä