onkohan ihan puhtaat jauhot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tarumix
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tarumix

Vieras
sain kuulla että mieheni olisi pettänyt minua kysyin häneltä asiasta hän rupesi huutamaan onko ihan normaali reagtio ja ei kuulema ole pettänyt mulla on pää aivan sekaisin kun ei tiedä mitä ja ketä uskois :'(

No mistä sait kuulla ja oliko luotettava taho?
On aina mahdollista sekin, että miehesi oikeasti pahastui aiheettomasta syytteestä. Valitettavasti on yhtä mahdollista, että on pettänyt.
Kuulustelepa tietolähdettäsi lisää.

mieheni oli itse sanonu ja kehunu joku aika sitten kaverilleen että on pannu jotai akkaa mut ei ollu kertonu onko minun aikaan vai ennen minua
mut se ei tiiä et sen kaveri on kertonu mulle joten en voinu kun kysyä onko hän pettänyt minua ja tietysti vastaus on ei
:headwall: :'(

oletteko olleet kauan yhdessä mehesi kanssa? Voitko kysyä siltä kaverilta että miksiköhän miehesi alkoi just nyt kehua tollasella asialla, jos ootte ollu yhdessä jo pitkään. Toisaalta olisko ollu niin typerä että alkais kertoilemaan pettämisestään noin?

ollaan oltu yhdessä 5vuotta eli aika kauan ei voi tietää miksi hän on kehunu just nyt sitä panoosa ja jos saan tietää että on pettäny nii mä lähen menee se on kerrasta poikki niiku sovittiin aikoinaan

Yhteistyössä