Oon kaks päivää googlettanut ja yrittänyt etsiä jotain kivaa köynnöstä tohon meidän etupihalle johon ei paista kuin aamuaurinko muutaman tunnin. Mut kun en löydä mitään kivaa
Joten vinkkejä otettais vastaan 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kukkatäti:Yksivuotisia?
Muratti ja keijunmekko nyt ainakin.
Alkuperäinen kirjoittaja puutarhuri:humala on hyvä ja kestävä, jos haluat monivuotisen.
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:Toi keijunmekko olis tosi kiva =) Saisinkohan mä sen kasvamaan tossa?
Alkuperäinen kirjoittaja dq:varokaa humalaa!! älkää ainakaan istuttako niin että kasvaa kohti kattoa! kiva repiä sitä välikatolta pienistä raoista kun, sieltä tulee kilometritolkulla tavaraa...*#¤% taitaa saada tappotuomion tänä kesänä.
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:Alkuperäinen kirjoittaja kukkatäti:Yksivuotisia?
Muratti ja keijunmekko nyt ainakin.
Kyllä se monivuotinen sais olla. Käyn ton keijunmekon kuitenkin katsomassa.
Alkuperäinen kirjoittaja dq:varokaa humalaa!! älkää ainakaan istuttako niin että kasvaa kohti kattoa! kiva repiä sitä välikatolta pienistä raoista kun, sieltä tulee kilometritolkulla tavaraa...*#¤% taitaa saada tappotuomion tänä kesänä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:Toi keijunmekko olis tosi kiva =) Saisinkohan mä sen kasvamaan tossa?
Mulla on keijunmekko kasvanut monena vuonna täydessä paahteessa ja kukkinut tooosi upeesti,niin että en sit tiiä että mitenkähän varjossa kukkii.
Keijunmekko kasvaa nopeesti tuuheaksi ja kukkii pakkasiin asti.Ihana![]()