Onko vielä muita, joilla EI ole älypuhelinta?

  • Viestiketjun aloittaja vanhanaikainen?
  • Ensimmäinen viesti
vanhanaikainen?
- suunnitteletko hankkivasi?
- tunnetko itsesi ulkopuoliseksi tai vanhanaikaiseksi?

- Suunnittelen, mutta vasta sitten kun nykyinen känny vuodelta 2006 hajoaa :)
- kyllä tunnen itseni vanhanaikaiseksi, häpeilen näyttää vanhanaikaista kännyäni... :)
En periaatteesta hanki uutta ennenkuin nyk. hajoaa. En kaipaa muuta kuin puheluita ja tekstareita.
 
Ei ole
Mulla ei ole. Ei edes nettiä eikä kosketusnäyttöä.

Ipadia osaan kyllä käyttää kun kotoa löytyy sellainen, mutta sekään ei ole minun, vaan mieheni.

Mitään tarvetta en älypuhelimelle löydä.
 
Vier
En ole suunnitellut hankkivani...olen ylpeästi vanhanaikainen (paitsi töissä pakko käyttää alypuhelinta). Ulkopuolinen olen monella muullakin tavalla, joten ei tuo mitään.
 
"Meikku"
En omista älypuhelinta enkä tablettia. Kannettavan kyllä, ja tämäkin on meillä vain nettipankin ja sähköpostin takia ..niin ja kaksplussan:)
En häpeile näyttää ja käyttää puhelintani, jonka olen saanut isältäni, kun hän ei sitä tarvinnut enää.
Hyvin on pelannut eikä ole särkynyt vaikka olen sen lattiallekin tiputtanut monta kertaa...
 
vieras,
Joo ikivanha samsung on ja jossain vaiheessa ois tarkoitus hankkia vähän uudempi puhelin. Mutta en kyllä ala minkään puhelimen takia häpeilemään :LOL: Sitäpaitsi koska olen mummi, mulla on lupakin olla vanhanaikainen :rolleyes:
 
Snessi
Vaihdoin puhelimeni vasta tällä viikolla älypuhelimeen, koska mieheni osti sen minulle vasten tahtoani. En häpeillyt käyttää vanhaa näppäinpuhelintani, enkä pitänyt itseäni vanhanaikaisena tai tuntenut oloani ulkopuoliseksi. Tuossa älypuhelimessakaan en pidä nettiä päällä ja turhat sovellukset olen poistanut. Eipä niillä mitään tee :D
 
-
En omista enkä halua. Ostin juuri puhelimen ja varta vasten etsin mahdollisimman tavallisen. Puhelimella ei mielestäni tarvitse päästä nettiin.


En häpeä. Toinen suuri ihmetyksen aihe on että mä maksan edelleen kaikk käteisellä ;)
 
"nike"
Hiljattain hankin uuden NÄPPÄINpuhelimen vanhan hajonneen tilalle. Musta on turha maksaa ominaisuuksista, joita ei tarvitse. Käytän puhelinta soittamiseen, tekstareihin ja kamera on kans kiva.
 
Ei ole ei, ja kaverit valittaa kun olen ainoa jolle pitää vielä laittaa tekstareita. Muut ovat whatsappissa :D

Olen suunnitellut hankkivani, mutta pelkään tulevani liian riippuvaiseksi. Nytkin tekee tiukkaa olla olematta jatkuvasti koneella :D En häpeile silti vanhaa uskollista nokiaani!
 
"mmm"
No, mulla on Nokia vuosimallia 1996 :D. Ja en ole vaihtamassa mihinkään. Mies tyrkyttää jotain hienompia ja uudempia, no, ei ainakaan nyt kiinnosta... Pidän tuota vaikka ihan periaatteesta.
 
vierass
Ei oo älupuhelinta, ikää alle 30. Oon meinannu monesti hankkia, mutta sit oon tullu pihiksi. Maksan nyt netistä ja puhelismesta yht. 17e ja älypuhelimen kans maksaisi jo enemmän ja jos haluis pitää tavan tikun ni se siihen vielä päälle, nii ja plus se puhelimen hinta n.300e.

Jos nykyinen puh hajoaisi, voisin harkita uudelleen.
 

Yhteistyössä