Onko vielä muita, joilla EI ole älypuhelinta?

  • Viestiketjun aloittaja vanhanaikainen?
  • Ensimmäinen viesti
"äitee"
hetken oli mutta tippu vetteen.watsapin vuoksi ois kätevä mut muutempa en kaipaa.nykysellä 45€ nokialla pärjänny hyvin.kamera,viestittely ja soitot...nii juu pääsee sillä sentää nettii :D
 
Ei oo eikä taida tullakaan ellei normaalit puhelimet katoa markkinoilta nii et on pakko joskus laittaa älypuhelin. No, en tiiä.

Kieltämättä jotenki ulkopuoliseksi tai vanhanaikaiseksi itsensä toisinaan tuntee, mut niin monesta muustaki asiasta (lähinnä ulkopuoliseksi), mut entä sitte.
 
Ei mulla ole. En käytä juuri puhelinta niin sen ei kummoinen tarvii olla. Monesti kännykkä on laukun pohjalla päiväkausia tai akku loppunut.. Ei kiinnosta olla saatavilla 24/7
Mä olen armoton linnoittautuja, ja kaikki ihmiset vihaavat mua, "koska sua ei koskaan saa kiinni" :D olen kamala. Voin pitää tavallista luuria kiinni päiväkausia, jos on tilaisuus.

No kaikki tärkeät saavat mut kuitenkin kiinni, ihan riittävästi.

Tarpeeksi olenkin elämässäni päivystänyt puhelinta, johtuu varmaan siitä, tämä puhelinrakkaus. Viikonloppu kun tulee, menee kaikki toosat helposti kiinni.

Siviilissä olen tykännyt juuri käyttää tavallista puhelinta, se riittää ja syö vain vähän virtaa. Nettiin sillä pääsee ja mulla on ilmainen netti siinä, paljousalennus kun kotona on joku lisänopeus. Toi puhelin on vaan kolme vuotta vanha kylläkin. Jouduin hommaan uuden, kun pudotin sadannen kerran entisen. Se oli miehen vanha, eli käytän aina loppuun näitä elektroniikkoja.

No ulkopuolinen olo ei kyllä puhelimista johdu. Tykkään hiljaisuudesta ja vetäydyn mielelläni omaan rauhaan, pakkokin. En häpeä mitään puhelimia todellakaan. Ajatus on ihan naurettava. Olen dinosaurusikäinen jo muutenkin varmaan huutelevien teinien mielestä.

Työnantajan puhelin on käytössä, se on aika vanhanmallinen kosketusnäyttötoosa, äly- sellainen. Pitää ladata koko ajan, kerran päivässä tyyliin.

Tykkään omasta pikku puhelimestani, kun se on pieni ja voi laittaa taskuun, ei tarvi pelätä hajoamista niin paljon, eikä laittaa aina suojapussukkaan.
 
"zimi"
Ei mulla ole. En käytä juuri puhelinta niin sen ei kummoinen tarvii olla. Monesti kännykkä on laukun pohjalla päiväkausia tai akku loppunut.. Ei kiinnosta olla saatavilla 24/7
Just näin, täytyis nyt näyttää tää mun sukulaisille ja tuttaville, kun tuskailevat aina sitä etten vastaa moneen päivään tai känny on kiinni. Monet on loukkaantunut ! kun sanon, etten edes tiedä missä se on.. Kun mies on töissä yritän tietää missä kännykkä on ja että se on päällä, että sujuu tää arjen yhteinen hoitaminen, mutta muuten saa olla vaikka sängyn alla, kuivausrummun päällä ja lasten piiloissa ja ilmankin voin lähteä reissuun, jos perheen kanssa mennään.
 

Yhteistyössä