onko väärin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierasss
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierasss

Vieras
monen vuoden kotonaolon jälkeen(lapsia kaksi)katsella työpaikkoja jotka kiinnostavat,työpaikkoja jotka ovat vakituisia ja kokopäiväisiä?rahahuolia ei ole,mies vakituisessa työssä.
onko se teistä väärin etten ota vastaan mitä tahansa eteen tulevaa työtä vaan haluan huolella katsella sellaisia töitä jotka oikeasti kiinnostaa ja joissa voi olla pitempään.
tuli vaan tuttavan lausahduksista sellainen olo että kun hän on mennyt (joutunut?)äitiysloman jälkeen töihin niin mun pitäisi mennnä ja ottaa heti eka työ vastaan oli se sitten millainen vain.ja että olen ollut hänen mielestään jo liikaa kotona.
miehen kanssa sovittiin aikoinaan että jään kotiin niin pitkäksi aikaa kuin mahdollista(rahallisesti)vielä olisi noin 1v aikaa olla mutta haluan jo mennä.mies ei ole kertaakaan tätä järjestelyä valittanut,päinvastoin.irtisanouduin ennen lapsia osa-aikasesta työstä.
tähän asti en ole toisten mielipiteistä välittänyt vähääkään mutta nyt vain jotenkin iski nuo lausahdukset jotka kuullostivat aika katkeriltakin..
töitä olen hakenut yli puoli vuotta noin 18 eri paikkaan,töitä saamatta,suurin osa ollut koulutustani vastaavaa työtä.päivittäin selaan lehdet ja netit vaikka en ole työttömäksi uskaltanut ilmoittautuakkaan..

Minä kans ihan samassa tilanteessa. Rahallisesti tosin mun vissiin tarttis kyllä mennä töihin, mutta en näe mitään järkeä siinä, että otan jonkun työn, jossa en viihdy tms. ja josta lähden nopeasti pois. Minäkin siis katselen töitä ihan rauhassa ja toivon löytäväni jotain sellaista, jossa pysyn pitkään (vaikka eläkeikään asti). :)
Eli ei mun mielestäni yhtään väärin. ;)

Ei ole väärin, tietenkään. Itse tiedät miehesi kanssa teidän rahatilanteen parhaiten, joten jos ei ole välttämätöntä päästä "just nyt" tienaamaan, niin miksi ottaa vastaan mitä tahansa työtä? Tuo kuulostaa fiksulta tavalta, noin itsekin toimisin. Toivotaan, että löydät etsimäsi työpaikan!

Yhteistyössä