K
kiukku
Vieras
Mies tuo rahat taloon ja te shoppaatte ne? Mietittekö koskaan kuinka paljon mies teidän eteenne tekee kun elättää teidät? Moniko teistä ollut koskaan päivääkään töissä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kiukku:Juu en ole provo. Harmittaa vaan kun niin moni äiti pitää itsestään selvyytenä,että mies elättää vuosikausia. Miksi ei voi itse ansaita rahaa? paremman elintason saisi koko perheelle.
Alkuperäinen kirjoittaja kiukku:Juu en ole provo. Harmittaa vaan kun niin moni äiti pitää itsestään selvyytenä,että mies elättää vuosikausia. Miksi ei voi itse ansaita rahaa? paremman elintason saisi koko perheelle.
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:kylläpäs on taas kateellista porukkaa liikkeellä... ei siis oo ikinä tullu esim. aapeellä mieleen että ehkäpä suurin osa kotiäideistä on ollu töissä? ja on menossa töihin esim. hoitovapaan päätyttyä, jotkut jopa aiemminki?
on se jumalauta kumma ku mikään ei oo hyvin, jos oot kotona niin oot vaan loinen joka imee miehensä rahat, ja vielä pahempi on jos oot yh, sillon oot yhteiskunnan loinen. ja jos meet töihin ennenku lapsi on kolme vee niin sittenki oot rahanahne paska jonka pitää kustantaa jollain leveä elämäntyylinsä (tällä viittaan toiseen ketjuun).
eikö perkele MIKÄÄN oo oikein??? mitä sitä sitten saatana pitäis tehä? häh? kerroppa ap?
ja by the way, korkeakoulututkinto on, töissä oon ollu 10 vuotta, vakiduuni odottaa kunhan tältä äitinäolemiselta ehin, ja tienaan enemmän ku ukkoni. joten revi siitä hyvästä vaikka persees! prkl! :kieh: :kieh: :kieh: