V
vierailija
Vieras
Tuntuu siltä, että taitaa loton päävoiton saaminenkin olla todennäköisempää kuin töihin pääseminen (ainakin jos haluaa muutakin kuin jotain keikkatöitä vuokrafirmassa, tai puhelinmyyntiä provikkapalkalla tai jotain muuta sellaista, missä ei työtunneista/palkasta ole mitään takeita).
Sanokaapa te muut työtä hakevat, että millä pidätte työnhakuintoa yllä, kun onnistumismahdollisuudet on niin surkeat
Sanokaapa te muut työtä hakevat, että millä pidätte työnhakuintoa yllä, kun onnistumismahdollisuudet on niin surkeat