Onko tyhmää ostaa uusi vihkisormus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ---
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

---

Vieras
Tai oikeastaan tahtoisin kaksirivisen valkokultaisen sormuksen eli se näyttäisi sitten siltä, että on kihla- ja vihkisormus.

Minulla on kauniit sormukset, mutta jotenkin tympäisee ne silti ja tahtoisin valkokultaa välillä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei ole tyhmää ostaa uutta sormusta. Mutta ei se uusi kyllä mikään vihkisormus ole, vaikka sitä kihlasormuksen kaverina nimettömässäsi pitäisitkin :(

Kyllä se mulle olis uus vihkisormus, koska vanha on hukkunut.
Eihän sitä tunnearvoa saa takaisin, mutta ei voi mitään :(

en ainakaan itse lähtisi ominpäin ostamaan mitään. kun se kuitenkin se sormus aikanaan oli yhteinen päätös kuten avioliittokin.
jos ei kelpaisi vihkisormus nyt enää, niin siinä voisi mies miettiä (pahimmassa tapuaksessa) että meneekö hänkin yhtä helposti pahan päivän tullen vaihtoon. ei oikea ongelma elämässäni, mutta tuli vaan mieleen mitä se jonkun mies voisi tuosta ajatella....

Ostin uuden sormuksen, kun vihki ei mahtunut enää raskauden aikana sormeen :P Nyt kun taas mahtuis, niin olen tykästynyt tuohon uuteen niin paljon, että pidän sitä koko ajan oikean käden nimettömässä ja vihkiä vanhalla paikallaan. Mutta kyllä minusta siis sormuksen voi vaihtaa ja kyllä siihen sitä tunnearvoakin voi liittyä, vaikkei alkuperäinen olisikaan. Riippuu ihan itsestä miten sen ottaa.

Yhteistyössä