Onko kellään "kokemusta" kihlasormuksen "sulattamisesta"toiseen sormukseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KesäMorsian
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

KesäMorsian

Vieras
..taikka siis selvemmin:
Voiko sormuksen liittää jotenkin toiseen sormukseen..ja onko hinnakasta?
äh,en osaa selvemmin kysyä..:/
siis kun meillä on kultaiset kihlat ja tahtoisin kuitenkin näin naimisiin mennessä valkokulta sormuksen.enkä pidä tästä kultaisesta sormuksestani,vaan tahtoisin myös valkokultaisen kihlan,mutta tässä kultaisessa on kuitenkin kaiverrus,enkä näin ollen tätä haluaisi vain laatikon pohjalla viskata,niin voiko sen jollain tavalla liittää valkokultasormukseen"muistoksi" tai jotain sellaista??
ööö...onko hölmöä vaihtaa kihlasormus uuteen??

jos nyt joku sai selvää soperruksestani,niin =)

Ei sulattamisesta,mutta tuosta kihlan "väri" ongelmasta kyllä,ratkaistiin asia niin,että laitettiin molempien kultaiset kihlat hyllylle lepäämään ja hankittiin valkokultaiset vihkisormukset.Nyt on yksi paksu sormus ja olen hyvin tyytyväinen siihen,kihlasormukset on odottelemassa,josko keksisi niille jotain mukavaa jatkokäyttöä. =)

kiitos nedra,voihan sen noinkin tehdä että laittaa ne odottelemaan,jos niille keksisi jotain muuta käyttöä....

Onkohan hölmöä jos miehellä kultainen kihla,morsiamella valkokultasormukset?
"pitääkö"sormuksien olla parit?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kiitos nedra,voihan sen noinkin tehdä että laittaa ne odottelemaan,jos niille keksisi jotain muuta käyttöä....

Onkohan hölmöä jos miehellä kultainen kihla,morsiamella valkokultasormukset?
"pitääkö"sormuksien olla parit?
Ei mun mielestä,meillä on molemmilla sormukset,koska mies halusi paksumman ja kihla oli pieni..:whistle:
Meidän kihlasormukset oli sen verran erityyppiset,että haluttiin samanlaiset sitten vihkiessä ja jotenkin se oli niin kiva vaihtaa niitä sormuksia siinä vihkimisen yhteydessä.Ainut ero meidän sormuksissa on se,että mulla on timatti,miehellä ei.

Mulla on tuollainen valkokultaisena :heart:
http://www.kalevalakoru.fi/korut/kuvasto/sormukset/4900/1

Yhteistyössä