[QUOTE="Hopping";22646852]Hyvä, että haitte muualta!!!
Itse olin tänään täpötäydessä kultasepänliikkeessä, jossa on sellainen vuoronumerosysteemi ja kiltisti odottelin vuoroani 15 ihmisen verran, eli noin 25 minuuttia. Ehdin siinä tovin katsella ympärilleni ja huomasin kaapeissa monta kiinnostavaa juttua millaista olin tullut hakemaan (tarkoitus oli ostaa miehelle sellainen tunnistuslaatta kaulaan, johon halusin kaiverruttaa tärkeän tekstin). Tuli minun vuoro ja ystävällisesti esitin asiani myyjälle. Kysyi, että mitä materiaalia? Sanoin, että laatta voisi olla hopeaa tai terästä, koska mies tykkää hopeansävystä ja jos ketjun tilalle löytyisi sellainen "nahkanauha" ketjun sijaan, olisi kiva, koska mies tykkäisi sellaisesta. Kyseisiä juttuja olin bongannut odotellessani useampia kaapeista, eri hintaluokka 10 eurosta D&G:n 180 euron versioihin... Myyjä sanoi "Ei meillä oo sellaisia"", jätti minut siihen ja painoi uuden vuoronumeron tulemaan.

O Jäin ihmeissäni seisomaan siihen tiskille ja aputyttö, joka paketoi lahjoja siinä vieressä huomasin ihmetykseni. Sanoin hänelle, että tuolla teidän alekaapissakin oli useita sellaisia laattoja joita olin tullut katsomaan ja tuossa sinun selän takana on noita nahkapunosnauhoja ja tuolla toisessa kaapissa on noita D&G:an versioita... Hän joutui pyytämään anteeksi tämän oikean myyjän puolesta, kuulemma kiireinen ja stressaava päivä, otti avaimet ja tuli katsomaan minun kanssa niitä laattoja sieltä kaapista. Tyttö oli hidas ja joutui kysymään joka asiaan apua, mm. kaiverruksen teettämiseen, mutta palveli niiiiiiin ystävällisesti! Ostin sitten lopulta laatta+ketju-yhdistelmän, joka maksoi 89 euroa, joten en nyt ihan roskaa tullut ostamaan, mutta ilmeisesti se oikea myyjä oli sitä mieltä. Olisin toki voinut äänestää jaloillani, mutta tyttö auttoi niin ystävällisesti, että halusin hänelle suoda sen myynti-ilon, vaikka itse liike ottikin päähän! (sori omaa napaa, mutta tuli niin elävästi mieleen tuo tämänpäiväinen teidän kokemuksesta!)[/QUOTE]
Hyvä että edes se apulainen tuli sua jeesaamaan

Hän ilmeisesti osasi ottaa myös sinut ja toiveesi huomioon.
Mutta todellakaan en aio enää samassa liikkeessä jossa sain huonoa palvelua, edes asioida. Ja viesti kiirii myös eteenpäin..