onko tottakaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uups
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uups

Vieras
Erosimme vajaa pari kuukautta sitten. Avomiehelleni ero oli aika kova pala niin kuin minullekin. (minä tein lopulta aloitteen eron suhteen)Pitemmän aikaa oli jo mennyt huonommin luottamuspulan ja epärehellisyyden takia. (minä en voinut enää luottaa täysin mieheni tekemisiin) Kysymys ei ollut pettämisestä, vaan esim. holtittomasta rahan käytöstä ja valehtelusta mitä pienimmistäkin asioista. Itse tulin siihen tulokseen, että valehtelu liittyi rahankäyttöön. (epäilin jonkin asteista ""pakonomaista pelaamista"") Minä voin huonosti, kun en voinut luottaa ja toinen voi huonosti kun purin pahan oloni häneen. Tunteita toisiamme kohtaan oli ja on edelleenkin molemmin puolin. Ex on kertonut välittävänsä minusta edelleen. Nyt hän kuitenkin on viikko sitten tavannut naisen, johon ei kuulemma ole rakastunut, mutta viettää kaiken ajan hänen luonaan. Nainen on muutaman vuoden vanhempi ja kuulemma totaalisen ihastunut. (ex kolmikymppinen) Ex ""kehuukin"", kuinka nainen on niin mukava ja elämänkokemusta omaava. Nyt olen miettinyt miten ex voi lähteä näin pian uuteen suhteeseen, vaikka ero otti lujille ja kertoi vielä olevan tunteita minua kohtaan. Eikö osaa/halua olla yksin? Itse olen vielä niin vereslihalla, etten voi ajatellakaan uutta suhdetta. Vai onko tämä jotenkin miehille ominaisempi tapa toimia?

Mä olen vastannut tähän sun samaan juttuusi jo tuolla aikaisemmin ""uusiksi elämä"" -ketjussa.
Sait vastauksia ""outoa ei ymmärrä"" -ketjussa myöskin tähän samaan asiaan.

Helkkari taas näitä feministi naisia,jos joku naaras sanois minulle et valitse vakion ja hänen väliltä niin ei tartteis edes vaivata päätään valinnalla.

Jos tienaan vaikka 25 tonnia puhasta vuodessa niin voin kyllä itse päättää mihin survon tuosta vaikka tonnin.Jos se ei jollekkin käy niin menköön helkkari kylille etsimään sellaisen joka nyplää pitsejä tai kerää tupperwaree.

Jos pelaaminen ei ole sekoittanu päätä ja vie liikaa yhteistä aikaa/rahaa niin on miehellä oikeus tehdä mitä huvittaa osalle tienaamistaan rahoista.
Jos taas rahat menee pelaamiseen tyystin niin silloinhan mies on sairas ja katkolle sit mars.

Jos miehet eroaisi naisten holtittoman rahankäytön takia niin eipä montaakaan parisuhdetta olis olemassa.
Eihän ne vaatteet,ehostus ja kaikki muu krääsä maksa tietty liikaa teidän mielestä?Mutta mitä mies sanoo?Apaattisena lähtee johonki Prismaan kärrikierrokselle pysähtyen katteleen jotain helvetin hellehattuja yms...Niin,miksikähän miehet ei tykkää soppailusta?

Ne kärsii teidän halujen takia,annatteko arvoa?No ette tietenkään,katsotte sitä ukkoanne kun se työntää jotain fuckin kärryjä naama punaisena...voi vittu kenen kanssa olen naimisissa..pitäisköhän tolle ostaa uus paita että se näyttäis olevan edes hiukan edustavampi.
Sitten ukko sanoo en tartte(vaimo just ostanu 100 Eur topin ja puolipitkän kesähameen 50 Eur)...ja miettii mielessään jo reittiä kaljahyllyille(hohhoij ostihan tuas).

Buahaha! Voi jösses, kun oli hauskasti kiteytetty ASIA! Näinhän se oikeestikin juuri menee! Hohoo.. Prismassa työntää kärryjä naama punasena.. Just joo! Ja naisen ""huoltokulut"", niinsanoakseni ovat todellakin yleensä ihan eri tasolla, kuin se että mies laittaa monivetoon sen 20 euroa tai vakioon muutamat eukat per viikko. Sentään jotain jännitystä miehenkin ""market-elossa"" pitää olla.. Oon varmaan itekin vähän aiemmin kyylännyt ukkoni pokerihommeleita netissä, tyyliin ""paljonkohan meni"", mutta kiitos sinun, jätän senkin nyt urkkimatta. Ei se tosiaan mulle kuulu. Kevään jatkoja vaan sulle, vaellat sitten prismassa, tai et!

Erilaiset rahankäyttötavat on mielestäni vähän heppoinen syy erota. Luottamuspula noin yleisesti ottaen onkin toinen juttu. Raha-asiathan voi sopia parhain päin. Holtiton osapuoli antaa palkkapäivänä oman osuutensa talouden menoista huolellisemmalle, joka hoitaa ne.

Ylimääräiset rahat kumpikin saa käyttää kuten lystää. Muistan edellisessä elämässäni, kuinkan ex:ni vitutti, kun juopottelin, söin ja ajelin taksilla 100€ sileäksi yhdessä illassa. Minua korpesi yhtälailla, kun hän osti kaverinsa häihin 100€ mekon, jota ei taatusti pistäisi päälleen kahta kertaa.

Nykyisin ajattelen, että kumpikin tuhlaamme itse omia rahojamme johonkin, josta saamme mielihyvää. Kunhan se ei vaikuta yhteiseen talouteemme.

Mutta tuosta uudesta naisesta. Sinä jätit miehen, joten hän on lievittääkseen yksinäisyyttään ja parannellakseen loukattua itsetuntoaan etsinyt itselleen sen kuuluisan lohtupokan. Seksiä, ihailua, hauskaa yhdessäoloa ilman vakavan suhteen rasitteita. Siinä se ex, eli sinä pikkuhiljaa unohdutte, vaikka nainen tuskin ex:si uusi rakkaus onkaan.

Erittäinkin tyypillinen miesten käyttäytymismalli.

Yhteistyössä