Onko tossa lätkässä enää mitään järkeä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vierailija"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ikävä kyllä toisista tuollainen on kivaa katsottavaa, itse rrrrrakastan jääkiekkoa mut tappeluista en tykkää kaukalossa yhtään sen enempää kuin muuallakaan.Onneks noi tappelut on todella harvinaisia.Kaikissa joukkueissa ei ole erikseen mitään tappelijoita, toiset seurat taas ilmeisesti kuvittelevat olevansa "änärissä" ja suosivat tuollaista touhua.
sulkisivat sarjasta tollasseet :xmas:

Samaa mieltä, ei ole mitään järkeä tollasessa! Voin vaan todeta, että narrifanien käytös katsomossa on paikalliskamppaluissa muutenkin välillä ala-arvoista, kun ne heittelee jään pintaan kolikoita ja ties mitä krääsää, mikä on tosi vaarallista pelaajille. Onko se ihan tosi fanien käytöstä oikeasti? Eikö pitäisi kannustaa omaa joukkuetta ja niiden PELIÄ. Mua kuohuttaa tollanen pelaajien käytös jäällä ja apinalauman tavoin käyttäytyvät fanit katsomossa. Reilu urheiluhenki on näköjään kateissa tällä hetkellä - toivottavasti se löytyy ennen kauden alkua...

[QUOTE="joo";27063007]Samaa mieltä, ei ole mitään järkeä tollasessa! Voin vaan todeta, että narrifanien käytös katsomossa on paikalliskamppaluissa muutenkin välillä ala-arvoista, kun ne heittelee jään pintaan kolikoita ja ties mitä krääsää, mikä on tosi vaarallista pelaajille. Onko se ihan tosi fanien käytöstä oikeasti? Eikö pitäisi kannustaa omaa joukkuetta ja niiden PELIÄ. Mua kuohuttaa tollanen pelaajien käytös jäällä ja apinalauman tavoin käyttäytyvät fanit katsomossa. Reilu urheiluhenki on näköjään kateissa tällä hetkellä - toivottavasti se löytyy ennen kauden alkua...[/QUOTE]

ku oliskin vaan paikalliskamppailuissa..rikkoivat muutama kausi sitten katsomosta penkit hämeenlinnassa ollessaan. eikä taida kovin monessa muussakaan kaupungissa niitä tervetulleita katsojia halleille..

Yhteistyössä