No kai se liikkumattomuus vaikuttaa koirankin elämään? Mun käsittääkseni sitä ap tässä pohtiikin, ei vain sitä että ei itse pääse koiran kanssa lenkille.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Koira on energinen ja touhukas sakemanni sekoitus joka kyllä tahtoisi lenkkeillä ja juosta. Mutta kun ei voi niin ei voi.
Sisällä käytetään kevyitä hengittäviä tossuja ja ulkona on ihan kunnollinen vettäpitä ja joustava tossu. Siltikkään ei voi lenkkeillä.
Me ollaan kokeiltu tämän vuoden aikana vaikka mitä. Nyt ollaan saatu tilanne tasapainoon, tassu pysyy kivuttomana. Mutta se vaatii sen ettei lenkkeillä.
Minä en jaksa uskoa että teiltä voisi tulla uusia vinkkjeä sillä ollaan tähän haettu apua useammalta eläinlääkäriltä ja koira ihmisiltä.
Vaivan kanssa on nyt vain opittu elämään. Mutta kyllä sitä siltä miettii....
Niin ja vaiva on siis etutassussa varpaiden välissä, pahetessaan leviää laajemmalla alueelle, mm anturoihin
Tuli aika ikävä olo sun asenteesta, et täällä ei vois olla ketään, jolla vois olla vinkkiä tai kokemusta, miten vois koittaa auttaa koiraa.
Tälläkin palstalla käy sellaisia, joilla koirista jopa vuosikymmenien kokemusta. Eläinlääkäritkin usein konsultoivat toisiaan, syystä että kukaan ei voi tietää kaikesta aivan kaikkea ja se mikä on toiminut toisella ei välttämättä toimikaan toisella.
Alkuperäinen kirjoittaja xxx=(:Koiralla tassussa krooninen tulehdus. Se pysyy ihan hyvänä eikä koiralle ole kipuja. Jos koira käyttää 24h vrk tossua ( eli ei voi nuolla sitä )
Ja lenkit ovat 2-3 kertaa päivässä sitä että käydään tuossa reilunsadan metrin päässä tarpeet tekemässä ja sitten sisälle.
Tätä pisemmät lenkit saavat tassut pahenemaan ja kipeäksi.
ja tämä ei ole väliaikaista. Vaan ollut jo ylivuoden. Ja mitä todennäköisemmin on koiran loppuiän vaiva.
Välillä sitä miettii että onko tässä mitään järkeä kun ei koiraa voi ulkoiluttaa, viedä pitkille lenkeille, antaa juosta vapaana, viedä uimaan. Enää ikinä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Koira on energinen ja touhukas sakemanni sekoitus joka kyllä tahtoisi lenkkeillä ja juosta. Mutta kun ei voi niin ei voi.
Sisällä käytetään kevyitä hengittäviä tossuja ja ulkona on ihan kunnollinen vettäpitä ja joustava tossu. Siltikkään ei voi lenkkeillä.
Me ollaan kokeiltu tämän vuoden aikana vaikka mitä. Nyt ollaan saatu tilanne tasapainoon, tassu pysyy kivuttomana. Mutta se vaatii sen ettei lenkkeillä.
Minä en jaksa uskoa että teiltä voisi tulla uusia vinkkjeä sillä ollaan tähän haettu apua useammalta eläinlääkäriltä ja koira ihmisiltä.
Vaivan kanssa on nyt vain opittu elämään. Mutta kyllä sitä siltä miettii....
Niin ja vaiva on siis etutassussa varpaiden välissä, pahetessaan leviää laajemmalla alueelle, mm anturoihin