Onko tissuttelu tai ruoan kanssa alkoholin nauttiminen tuhlausta?

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Mä en voi sille mitään, mutta mielestä aika outoa ajatella, että alkoholia juodaan vain humaltuakseen. Ja toisaalta kertoo jotain ihmisestäkin, saa sellaisen kuvan, että ei hallita omaa juomista.

Mun mielestä alkoholia esim. siideri, olut, viini voi ottaa ihan vain ruoankin kanssa. Joskus vain on kiva ottaa siideri tai kaksi ruoan kanssa, sen enempää ei sitten tule juotua. Eihän sitä aina tarvitse juoda humaltuakseen.

Täällä toinen, joka ei ymmärrä, että alkoholia pitäisi juoda humaltumistarkoituksessa. Meillä on tapana juoda aika usein arkisinkin miehen kanssa päivällisen yhteydessä lasillinen tai kaksi punaviiniä tai sitten myöhemmin illalla lasillinen. Viikonloppuisin juon max. neljä lasillista viiniä TAI pari siideriä, ja nekin sen verran hitaasti ettei päähän kikahda.

Mä olen ihan samaa mieltä, en muista edes koska olisin juonut humaltuakseni. Juon kyllä silloin tällöin punaviiniä, olutta, siideriä.. Musta se on kiva näin. Ei krapulaa, ei väsymystä.
Ja sit toinen jotkut ei osaa ottaa vaan niin että juo yhden tai kaks vaan sitten jos juo pitää juoda kunnolla. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Mä en kykene juomaan alkoholia ruuan kanssa, menee sekä ruuan että juoman maku ihan pilalle :x

Hyvää ruokaa ja kylmää omena- tai päärynäsiideriä :p :p

Mua on yritetty opettaa hyville juomatavoille mutta ei, mun suussa tapahtuu joku outo reaktio :snotty:

Haluaisin kyllä tietää miltä se mediumpiffi ja punaviini herkuttelijan suussa maistuu.

Mä en kykene juomaan alkoholia ruuan kanssa, menee sekä ruuan että juoman maku ihan pilalle :x

Mua on yritetty opettaa hyville juomatavoille mutta ei, mun suussa tapahtuu joku outo reaktio :snotty:

Haluaisin kyllä tietää miltä se mediumpiffi ja punaviini herkuttelijan suussa maistuu.

Punaviini :x :x :x Mulla on siitä traumoja :snotty:

Punaviini :x :x :x Mulla on siitä traumoja :snotty:

En mäkään punkusta tykkää mutta kunnon verisestä pihvistä kyllä. Kaikki vaan kehuu että ne yhdessä maistuu taivaalliselta. En usko |O

Yhteistyössä