Onko tietoinen loukkaus jos lähipiiriin kuuluva toivottaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="alkup";25943235]Jos tässä vaiheessa vuotta toivotetaan hyvää kevättä, niin samalla signaloidaan että ei aiota olla enää kevään aikana yhteydessä. Piilovittuilua siis tai ainakin yritys kertoa että ei olla halukkaita olemaan enempää tekemisissä.[/QUOTE]

Enkä yhtään ihmettele...

• Tykkää
Reactions: Madicken04
Jes mikä ketju! Toinen yhtä huvitttava/ hämmentävä ketju tuo jossa 39vk raskaana ja vauva ei liiku,ja mietiskellään limatulpan värejä ja hajuja KUN PITÄISI juosta jo sairaalaan!!

Onko nää kaikki saman tyypin provoja?

[QUOTE="alkup";25943235]Jos tässä vaiheessa vuotta toivotetaan hyvää kevättä, niin samalla signaloidaan että ei aiota olla enää kevään aikana yhteydessä. Piilovittuilua siis tai ainakin yritys kertoa että ei olla halukkaita olemaan enempää tekemisissä. Kyse siis tässä lähisukulaisesta.[/QUOTE]

Voi että, mä muistan kun yks mies, johon olin ihastunut, toivotti mulle hyvää syksyn jatkoa. Otin sen herkkyyspäissäni v**luna, että no ei sitten olla enää tänä vuonna tekemisissä :kieh: Ei se sitä tarkoittanut niin, oli vain semmoinen "heitto" ja toivotus, ei tainnut muuta siihen saumaan keksiä :heart:

Olisko pitänyt toivottaa hyvää talvea? Todennäköisesti sit olis kyl vähintään hulluksi leimattu! Mut siis toihan on ihan kohteliasta! Mä en jaksaisi ees kiinnittää tollasen pilkunviilaamiseen huomiota! Relaa AP, niin elämä voi tuntuu pikkasen mukavammalta! Hyvää kevättä sulle!

Ai niin laitoin yhel tutulle viestiä tänään, jossa toivotin hyvää kevättä! Ja ei, en ole sosiaalisesti taitamaton. Eli jos sattumoisin laitoin sulle, niin relaa :)

Kyllä minä olisin aika hämmentynyt, jos joku niistä ystävistä, joiden kanssa olen viikottain tekemisissä viestittäisi minulle hyvää kevättä. :D

Mun kaveri toivotti just facebookissa (ihanan aurinkoisen päivän jälkeen) kaikille hyvää kevättä :) Pitäisköhän olla kaverista huolissaan, kun se ei halua olla enää meidän kanssa tekemisissä. Se on ihan selvästi masentunut kun tuollaista meni toivottamaan :laugh:

Yleinen toivottaminen on ihan eri asia. Enkä sanonut, että loukkaantuisin. Ajattelisin korkeintaan ystäväni saaneen auringonpistoksen tjtn. Jos viikottain nähdään ja viestitellään hyvää kevättä, niin on se aika formaalia. Sama jos mun mies sanois mulle aamulla töihin lähtiessä, että Hyvää kevättä! :laugh:

Mun kaveri toivotti just facebookissa (ihanan aurinkoisen päivän jälkeen) kaikille hyvää kevättä :) Pitäisköhän olla kaverista huolissaan, kun se ei halua olla enää meidän kanssa tekemisissä. Se on ihan selvästi masentunut kun tuollaista meni toivottamaan :laugh:

[QUOTE="...";25944057]Yleinen toivottaminen on ihan eri asia. Enkä sanonut, että loukkaantuisin. Ajattelisin korkeintaan ystäväni saaneen auringonpistoksen tjtn. Jos viikottain nähdään ja viestitellään hyvää kevättä, niin on se aika formaalia. Sama jos mun mies sanois mulle aamulla töihin lähtiessä, että Hyvää kevättä! :laugh:[/QUOTE]

Kyllä! Mietin ihan samaa, että jos ollaan paljon tekemisissä, nähdään usein niin ei silloin toivotella tuollaisia :D Jos kirjottelee jonkun kanssa tai ei näe usein eikä tulekaan vähään aikaan näkemään niin silloin voi toivottaa hyvää kevättä :D Mutta muussa tapauksessa se on tosiaan sama kuin mies huikkaisi mennessään että hyvää kevättä.. kyllä siinä itse kukin miettisi että lähtiköhän se mies mitenkä pitkäksi aikaa :D

Näin ollen ymmärrän vähän mitä ap ajaa takaa (uskokaa tai älkää!). En ihan piilovittuiluna tuota ottaisi :D mutta tuollaiset lauseet joko tarkoittaa sitä että joka tapauksessa ei usein nähdä (voi siis olla ihan ystävä, mutta esim. välimatkaa paljon) tai ei vain haluta nähdä ihan heti. Minulla on sukulainen, joka käyttää vähän vastaavaa tyyliä.. kutsuu kylään noin kerran vuodessa ja sieltä lähtiessä sitten toivottaa joko hyvää vuodenjatkoa tai hyvää kevättä JA kesää mitkä aika vahvasti viittaa siihen, että ei ihan heti tulla taas näkemään :) Ja koen että olemme kuitenkin hyvissä väleissä, mutta ei vaan tapailla usein..

[QUOTE="alkup";25943235]Jos tässä vaiheessa vuotta toivotetaan hyvää kevättä, niin samalla signaloidaan että ei aiota olla enää kevään aikana yhteydessä. Piilovittuilua siis tai ainakin yritys kertoa että ei olla halukkaita olemaan enempää tekemisissä. Kyse siis tässä lähisukulaisesta.[/QUOTE]

Minusta noin voidaan sanoa vaan siitä ilosta, että on JO kevät, valoisaa ja toivotaan sinunkin nauttivan keväästä. En ymmärrä mitä kettuilua tuossa olisi. Kyllä minäkin toivotan korteissa / viesteissä hyvää joulua myös niille, joita tiedän tapaavani jouluna.

Hyvää kevättä vaan sullekin - se vois olla vittuilua.

Mä toivottelen aina kirjoitetuissa viesteissä milloin mitäkin vuodenaikaa, juhlapyhää tai viikonpäivää.

:laugh: nyt taitaa kyllä olla ihan vaan sun nupissas vikaa!

[QUOTE="...";25944057]Sama jos mun mies sanois mulle aamulla töihin lähtiessä, että Hyvää kevättä! :laugh:[/QUOTE]

Kyllä munmies saa toivottaa mulle hyvää kevättä. En näe siinä mitään piileviä viestejä tms...

Yhteistyössä