Onko tietoinen loukkaus jos lähipiiriin kuuluva toivottaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="alkup";25943235]Jos tässä vaiheessa vuotta toivotetaan hyvää kevättä, niin samalla signaloidaan että ei aiota olla enää kevään aikana yhteydessä. Piilovittuilua siis tai ainakin yritys kertoa että ei olla halukkaita olemaan enempää tekemisissä. Kyse siis tässä lähisukulaisesta.[/QUOTE]

No eihän se nyt sitä tarkoita, en ole ainakaan ikinä tullut ajatelleeksi. ilmeisesti olet ap ihmisiä jotka tulkitsee muita kuin piru raamattua.. kaiken voi tulkita vittuiluksi jos haluaa.

No mä kyllä ymmärrän ap:n kyssärin, ois mustakin outoa jos vaikka mun paras ystävä laittas viestin loppuun hyvää kevättä! Siis vähän ku ois suuttunut eikä nähtäis taas seuraavana päivänä.

Eri asia ihmiseltä jota ei nää tyyliin joka päivä.

[QUOTE="mona";25943282]No mä kyllä ymmärrän ap:n kyssärin, ois mustakin outoa jos vaikka mun paras ystävä laittas viestin loppuun hyvää kevättä! Siis vähän ku ois suuttunut eikä nähtäis taas seuraavana päivänä.[/QUOTE]

Kyllä! En tiedä mitään tehokkaampaa keinoa ilmaista suuttumukseni, kuin toivottaa hyvää kevättä! Siinä jää haistattelut sun muut ilkeilyt ihan kakkoseksi...

• Tykkää
Reactions: Lex
tässä vaiheessa vuotta "Hyvää kevättä!"? Vai onko tällainen ihminen vain aidosti tuota tarkoittava mutta sosiaalisesti jotenkin taitamaton? Mitä teille tulee mieleen jos saatte tällaisen toivotuksen, esim. sähköpostiviestin lopuksi.

kai se on ihan normaalia vaikka aina siitä tulee silti outo olo. tänään viimeksi sain vistin jossa oin toivotettiin. tekstiviestin siis. tosin tuo viesti tuli vanhemmalta ihmiseltä, jotka ovat yleensä jotenkin juhlallisia viesteillessään.

[QUOTE="alkup";25943235]Jos tässä vaiheessa vuotta toivotetaan hyvää kevättä, niin samalla signaloidaan että ei aiota olla enää kevään aikana yhteydessä. Piilovittuilua siis tai ainakin yritys kertoa että ei olla halukkaita olemaan enempää tekemisissä. Kyse siis tässä lähisukulaisesta.[/QUOTE]

sain isältäni tänään tuollaisen viestin. vanhemmat ihmiset ovat juhlallisia viesteissään. tosin asuu kaukana ja niin pois päin.

[QUOTE="vieras";25943314]Kyllä olen vakuuttuneempi koko ajan, että tarkoitti, että ei halua nähdä sinua aikoihin. Itse olisin toivottanut esim. hyvää syksyn jatkoa.[/QUOTE]
Hyvää loppuvuotta olisi parempi tässä tapauksessa.

repesorsa.jpg

???? :O

..mikäs tässä nyt tökki??..ihan perusturvallinen lausahdushan se; ap, on....aaa, joo - se toivotus tais mokoma tulla ihan liian nätisti - siitä taisi puuttuman se ensimmäinen sana, mikä täydentää ko.lauseen kentiessitten sinne loukkauksen puolelle eli: V**tun hyvää kevättä!

:D - ei hyvää päivää tätä vainoharhaisuuden määrää!

No kyl jos asiat haluaa tehdä vaikeiksi niin käyhän se noinkin...

Vähän vainoharhaiselta ajatuskuviolta kyllä vaikuttaa.

No jos on sellainen kaveri, jota normaalisti näet tyyliin viikottain, niin ehkä vihjaili jotain. Mutta jos joku, jota näet vain silloin tällöin, niin ei ole vittuilua.

[QUOTE="vieras";25943198]Mulle tulee tuosta ap:n viestistä mieleen yksi tuttu, jonka mielestä oli vittuilua, jos työkaverit toivottivat hyvää huomenta tai hyvää päivää.[/QUOTE]

Hilkka?

Signaloidaan? :D Sulle niitä signaaleja taitaa tulla yhdestä jos toisestakin suunnasta :whistle:

Öh. Siis en nyt toivottaisi hyvää kevättä ystävälleni joka asuu tässä nurkilla ja nöhdään liki joka päivä. Mukavaa päivää toivotin kuitenkin kun hän tässä muutama tunti sitten lähti poikani kanssa uimaan, vaikka oletan että kotiutuvat ennen iltaa.

Mutta muuten voin toivottaa hyvää kevättä about kenelle tahansa kaverille tai sukulaiselle jonka kanssa ei ole sovittuja tapaamisia ihan tässä ensi viikolla.

AP ihan selvyyden vuoksi:

Jos joku toivottaa sinulle aamulla hyvää huomenta, niin oletatko hänen tarkoittavan

a) ettei hän halua enää nähdä sinua koko loppupäivänä
b) ettei hän halua nähdä sinua ennen kuin illalla
c) ettei hän enää halua nähdä sinua aamuisin

Mulla kun tuntuu mitä ilmeisimmin olevan tuo sosiaalinen koodisto hukassa...Ei nimittäin tullut mieleenikään tulkita tuota hyvän kevään toivotusta tuolla tavalla.

Uusimmat

Yhteistyössä