Mielellään mennään yhdessä joka paikkaan, mutta voidaan myös mennä yksin jos on tarpeen.
"jen" 23.06.2014 #51 Mielellään mennään yhdessä joka paikkaan, mutta voidaan myös mennä yksin jos on tarpeen.
ruuttis 23.06.2014 #52 mä en kyllä lukis kumminkaiman häitä edustamiseksi... mutta itse asiaan, osaan tarpeen vaatiessa mennä juhliin ilman vaimoakin ja päinvastoin
mä en kyllä lukis kumminkaiman häitä edustamiseksi... mutta itse asiaan, osaan tarpeen vaatiessa mennä juhliin ilman vaimoakin ja päinvastoin
Pessimisti 23.06.2014 #53 Alkuperäinen kirjoittaja Puuhippa: Näytä alkuperäinen viesti Mä tykkään juhlista joissa on kunnon alkoholitarjoilu, kahvikestit ovat tylsiä. Click to expand... Sanoppa muuta Raamatussakin Jeesus muutti veden viiniksi kun bileet meinasi hyytyä tyystin kesken. Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen: 23.06.2014
Alkuperäinen kirjoittaja Puuhippa: Näytä alkuperäinen viesti Mä tykkään juhlista joissa on kunnon alkoholitarjoilu, kahvikestit ovat tylsiä. Click to expand... Sanoppa muuta Raamatussakin Jeesus muutti veden viiniksi kun bileet meinasi hyytyä tyystin kesken.
Puuhippa 23.06.2014 #54 Alkuperäinen kirjoittaja Pessimisti: Näytä alkuperäinen viesti Sanoppa muuta Raamatussakin Jeesus muutti veden viiniksi kun bileet meinasi hyytyä tyystin kesken. Click to expand... Mä osaan muuttaa juoman kuin juoman kuseks.
Alkuperäinen kirjoittaja Pessimisti: Näytä alkuperäinen viesti Sanoppa muuta Raamatussakin Jeesus muutti veden viiniksi kun bileet meinasi hyytyä tyystin kesken. Click to expand... Mä osaan muuttaa juoman kuin juoman kuseks.
Happygirl-91 23.06.2014 #55 Joskus alle kaksikymppisenä se tuntui nololta, ei tosiaankaan enää. Tyttökaverit on aina läheisiä ja lähellä<3
Joskus alle kaksikymppisenä se tuntui nololta, ei tosiaankaan enää. Tyttökaverit on aina läheisiä ja lähellä<3
Ultramariini 23.06.2014 #56 Ei ole noloa, menen toisinaan yksin. Ja oikeastaan , jos on kyse juurikin joistain kummin kaiman kaverin kihlajaisista menenkin mieluummin yksin, ilman miestä ja lapsia.
Ei ole noloa, menen toisinaan yksin. Ja oikeastaan , jos on kyse juurikin joistain kummin kaiman kaverin kihlajaisista menenkin mieluummin yksin, ilman miestä ja lapsia.
Echo 23.06.2014 #57 Ei ole noloa. Miehellä usein monta rautaa tulessa, ei pääse juhliin ja kaikki sen asian tietää. Ja joka juhlista on tuttuja löytynyt.
Ei ole noloa. Miehellä usein monta rautaa tulessa, ei pääse juhliin ja kaikki sen asian tietää. Ja joka juhlista on tuttuja löytynyt.