onko teistä ne sellaiset grazy age-teinifarkut sopivat melkein kolmekymppiselle ??

  • Viestiketjun aloittaja tiituli-80
  • Ensimmäinen viesti
tiituli-80
tiedätte kyllä, ne matalat joissa valkaisua ja kirjailua. yhdellä kaverilla sellaiset ja ovat tosi upeat. haluaisin itsellenikin mutta mietin että tämänikäisellä... ja se kaverini on siis kaksvitonen, tosi hoikka tyttö :/
 
TyyliLyyli
Ne ei valitettavasti sovi kenellekään! Älä ihmeessä osta! Ne ovat todella mauttomat :)

P.s. Tietty, jos tyypillä on muutenkin tyyli: tekstipaita ja -pipo ja crocksit niin eihän siinä sitten mitään...
 
Vapaa maa. Jokaisella on oikeus omaan tyyliinsä. Vaikka voisin veikata, että saa aika kieroja katseita. Mutta mitä niistä välittämään! :D

Itsekin omistan yhdet sellaiset, muutaman kerran huudeltu perään/katsottu kieroon. Mutta minä en tuollaisista välitä. :kieh:
 
No sehän riippuu kolmelymppisestä :D

Itselleni voisin kuvitella sellaiset.
Tiedän muutamia kolmekymppisiä joista tiedä,etteivät koskaan missään tapauksessa edes harkitsisi noita farkkuja,mikä on ihan hyvä ;)
 
Jokainen pukeutuu niinkuin itse haluaa, joten jos ne on susta kauniit ja sellaiset haluat, niin anna mennä! =)
Mä olen kohta 30 ja mulla on useammat, eikä mulla vois vähempää kiinnostaa oonko jonkun tuntemattoman mielestä ehkä mauton.
 
firequeen harmaana
minulla on kahdet ja huhkin nyt tosissani että saisin tuon vararenkaan pois :D ! mutta upeat farkut ovat ja persus näyttää hyvältä :D maha kun vielä olisi pienempi...
 
firequeen harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja TyyliLyyli:
Ne ei valitettavasti sovi kenellekään! Älä ihmeessä osta! Ne ovat todella mauttomat :)

P.s. Tietty, jos tyypillä on muutenkin tyyli: tekstipaita ja -pipo ja crocksit niin eihän siinä sitten mitään...
tekstipipo löytyy mutten aikonut juuri nyt vetäistä päähän :D puutarha kenkiä en omista enkä aio ikinä omistaakkaan... meinasin tänään laittaa ne toiset farkut ja puna-mustan 2-kerros topin... ja ihan sandaalit vaan :D
 
firequeen harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja firequeen harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja TyyliLyyli:
Ne ei valitettavasti sovi kenellekään! Älä ihmeessä osta! Ne ovat todella mauttomat :)

P.s. Tietty, jos tyypillä on muutenkin tyyli: tekstipaita ja -pipo ja crocksit niin eihän siinä sitten mitään...
tekstipipo löytyy mutten aikonut juuri nyt vetäistä päähän :D puutarha kenkiä en omista enkä aio ikinä omistaakkaan... meinasin tänään laittaa ne toiset farkut ja puna-mustan 2-kerros topin... ja ihan sandaalit vaan :D
tarkennus : mieliuiten käytän niitä mustan nahkatakin ja korkeakantaisten nilkkureitten kanssa :)
 
itellä melkeinpä kaikki farkut on just tuon crazy agen.. en osaa enää pitää kun lantiomallisia housuja ja esim. seppälän housut ei oikein taho istua päälle.. mut juuh ite tykkään ja se taas on pääasia, sano muut mitä sano :whistle:
 
bellezza
ne on tosi hyvät farkut.
pitää vaan olla hoikassa rungossa,isossa perseessä ne näyttää ihan yhtä kamalilta kun muutkin.
niitä en erilaisia kuoseja,ihan sellasia perusfarkkujakin löytyy. ei tarvi olla mustat jossa valkoset kulutukset ja strasseja..
itse ostan farkut onlystä ja crazyjäkin olen ostanut. noita perus siistejä malleja.
ne sopii kropalle ja näyttää hyvältä.
teineillä on kivat myös rajut kulutukset,mutta aikuisena en ihan sellasia käyttäisi.
leikeltyjä taas ehkä..
 
vieras
mutta siinä tapauksessa sinun tulee värjätä myös hiukset. Niin että alahiukset ovat mustat ja päältä sitten vastaavasti aivan blondiksi. Sitten otat suihkurusketuksen ja ostat vaaleanpunaista huulipunaa. Ainiin ja tätä ei sovi unohtaa! : sellainen pinkki toppi jossa on stasseista tehty playboy-pupu!
Ja sitten eikun hakemuksia glamour-tanssiryhmiin!
 

Yhteistyössä