onko teistä ne sellaiset grazy age-teinifarkut sopivat melkein kolmekymppiselle ??

  • Viestiketjun aloittaja tiituli-80
  • Ensimmäinen viesti
onkelma perseessä
te jotka niitä frkkuja käytätte niin minkä kokoisia olette? mä olen 164cm pitkä ja painan 68kg, eli 10kiloa vois pudottaa, ihastuin noihin farkkuihin, mutta petyin todella pahasti kun menin sovituskoppiin, ei noussut yli puolen perseen.. mietin vain että minkä muotoiselle perälle ne sitten oikein sopii? mulla on aika kaponen pylly, mutta ulospäin törröttävä..
 
ccc
Alkuperäinen kirjoittaja tiituli-80:
tiedätte kyllä, ne matalat joissa valkaisua ja kirjailua. yhdellä kaverilla sellaiset ja ovat tosi upeat. haluaisin itsellenikin mutta mietin että tämänikäisellä... ja se kaverini on siis kaksvitonen, tosi hoikka tyttö :/
Ne on crazy aget ;).
Ja riippuu kropasta. Eli JOS olet laiha, ne farkut on kivannäköiset vaikkaq olisit kolmekymppinen, jos taas olet paksu, unohda ne :).
 
parikymppinen
aivan kamalat!!En laittaisi tuollaisia päälleni mistään hinnasta. Mutta eihän se ole iästä kiinni onko tyylitajua vai ei... Tosiaan samaa luokkaa playboypupu-paitojen kanssa (kuten joku aikaisemmin kirjoitti). Yök.
 
V-ivian
Ne ei vaan sovi kenellekään. TOsi mauttomat ja oikeasti ihan out, varsinkin ne joissa on ihan valkoiset kulutukset ja strasseja... Ei niitä näe enää kenelläkään, paitsi niillä, joita ei tyyli eikä muoti kiinnosta :) eli 95% teinitytöistäkin käyttää jo ihan muita tamineita kuin noita hirvityksiä.

Juu, mullekin tulee mieleen kyseisistä farkuista playboy-pupulla koristeltu kireä paita, jossa on strasseja... tai sitten kirkuvanpunainen toppi jonka päällä on musta harso tms viritys.

Toki jokainen pukeutuu niinkuin pukeutuu, tämäkin on vain minun mielipiteeni :)
 
vieras
Mä tiedän yhden n.45-50 vuotiaan naisen joka käyttää tollasia farkkuja. Nolona täytyy tunnustaa että pakko oli vilkaista toisenkin kerran kun ekakerran hänellä näin nuo housut ja tuli mietittyä että onko noi nyt mummolle sopivat housut.
 

Yhteistyössä