Onko teistä sopivaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HoitoonVaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyse on meidän vuokralaispojasta, jolla on pitkät hiukset. Naapurin mummo oli alkanut tentata häntä viime viikolla vesimaksusta JA sukupuolesta ja tänä aamuna kun menin rappukäytävään niin kuulin kun juorusi siivoojalle "..ja sillä pojalla on sellaset punaiset silmälasit..." :hug: :hug: Jos ei itse ymmärrä niin pitääkö vielä JUORUILLA eteenpäin :(

Oletko ennenkin kertonut tästä kyttääjämummosta? Se taitaa olla ihan omaa luokkaansa, sitä ei enää koske käyttäytymissäännöt... :(

Toivottavasti se poika jaksaa ottaa huumorilla...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 11:42 EkaVakara kirjoitti:
noo...mummot on mummoja =)

Joo..mummoja..eli sellanen tenttaaminen voisi siis olla pikemminkin mummomaista kuin mitään muuta...mummot ottaa kyl itelleen ihan erivapauksia noista käytöstavoista. ;)

joo oon kertonut saman mummon muistakin tempauksista.. on vaan niin rasittavaa, kun mun mielestä käytössääntöjen pitäisi koskea myös sitä mummoa. kyllähän me muutkin pyritään käyttäytymään sivistyneesti ja kohteliaasti tossa rappukäytävässä kohdatessamme, eikä kiroilla toisille, eikä me pidetä meteliäkään kotona. =( mies on pahoittanut mielensä erityisesti tuosta kyttäämisestä ja tänä aamuna ei sitten tervehtinyt mummoa kun kuuli sen juoruilevan, mulle se mummo sitten heti "tuo sinun kaveri ei sanonut huomenta!" kun kävelin ohi rappukäytävässä... :headwall: :headwall:

Yhteistyössä