Onko teistä outoa että jo -90 luvulla syntyneet aikuistuu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miestiskelevä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mietiskelevä;27931244:
ja pidä se kanssa.

Empähän tulis tuollasen akan kanssa toimeen, kun ensimmäinen ajatus jo on tuollanen nii tyssääpi hommat siihen...

Saatana mikä ihminen.
tosin on noissakin teineissä tietenkin niitäkin jotka osaa käyttäytyä ja tietävät peruskäyttäytymis tavat... mutta kaikki ei näytä tietävän:D vaikka kuvittelee olevansa aikuinen:saint:

On. Muistan kun miehen siskontytön kanssa piirreltiin lattialla kun se oli semmoinen alakoululainen. Nyt on jo aikaihminen, opiskellut ammatin ja pärjää hyvin työelämässä.
Ja minä kun en ole muuttunut ollenkaan. On se aika outoa.

[QUOTE="Mira";27930712]Mä olen -93 syntynyt ja äiti :)[/QUOTE]

Sinä olet ollut 4vuotias kun minä olen saanut esikoiseni :)

t. ei mikään teiniäiti edes silloinkaan ;)

sä kysyit mielipidettä ja kerroin sen. et pyytänyt keskustelemaan.

että ne menee ennemmin jo haukkumisen puolelle ja ite en kehtais suustani ees tuollasia julkasta.

Lapsille varmaan periytyy samat tavat, ei tarvitse katsoa mistä näitä nokan vartta pitkin nuorempia katsovia aikuisia tulee. Tälläsiltä niitä syntyy. Sääli.

Ja kannattas mennä ehkä keskustelemaan muihin ketjuihin, kun eihän sulla ollu tänne kuin tarkotus tulla kylvämään vähän riidan siementä ja pahaa mieltä. :)

Kaikkien kanssa ei tule toimeen ja minä en tule tahallaan ilkeiden ihmisten kanssa toimeen.

Alkuperäinen kirjoittaja mietiskelevä;27933821:
että ne menee ennemmin jo haukkumisen puolelle ja ite en kehtais suustani ees tuollasia julkasta.

Lapsille varmaan periytyy samat tavat, ei tarvitse katsoa mistä näitä nokan vartta pitkin nuorempia katsovia aikuisia tulee. Tälläsiltä niitä syntyy. Sääli.

Ja kannattas mennä ehkä keskustelemaan muihin ketjuihin, kun eihän sulla ollu tänne kuin tarkotus tulla kylvämään vähän riidan siementä ja pahaa mieltä. :)

Kaikkien kanssa ei tule toimeen ja minä en tule tahallaan ilkeiden ihmisten kanssa toimeen.
1921mirror.jpg

:D

On outoa. Pikkusiskoni on 18v, vastahan se oli ihan vauva. Jos jossain (esim netissä) näkee nimimerkin "anna1993" niin jotenkin ajattelee hänen olevan tyyliin 14-15-vuotias eikä niin että hän olisi jo "aikuinen".

Aika menee niin nopeasti. Enhän osaa hahmottaa edes että minä täytän tänä vuonna 30 vuotta, kamalaa :D

• Tykkää
Reactions: astrolabe
[QUOTE="vieras";27933883]On outoa. Sekin on outoa, että 1963 syntyneet täyttää 50 vuotta. Itse olen siis syntynyt 1970.[/QUOTE]

Joten heidän viiskymppisiin on vielä 4-vuotta... :)

On outoa. Pikkusiskoni on 18v, vastahan se oli ihan vauva. Jos jossain (esim netissä) näkee nimimerkin "anna1993" niin jotenkin ajattelee hänen olevan tyyliin 14-15-vuotias eikä niin että hän olisi jo "aikuinen".

Aika menee niin nopeasti. Enhän osaa hahmottaa edes että minä täytän tänä vuonna 30 vuotta, kamalaa :D

80-lukulaisille, mutta jos -90 luvulla syntynyt käyttäisi moista niin se olisi auttamattomasti jotenkin noloa.

No ei kai se outoa ole, mutta outoa on se, että mä olen itekin vasta aikuistunut ja olen syntynyt jo -70 ja nyt väittävät että 90-lukulaisetkin on muka aikuisia. Arvostan kyllä työelämässä kaikkia valmistuneita -jopa nuoria aikuisia.

Olin eilen katsomassa "Vuonna 1985"- elokuvan. Ne muistot, vaatteet, tyyli, musiikki... Olin siis itse 15-vuotias vuonna 1985. Outoa oli, että näyttelijät oli syntyneet 1980-luvulla eli ollut lapsia 1985.

Yhteistyössä