Onko teillä premium luokan auto?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eihän näitä Rangeja kukaan omalla rahalla osta, tääkin tuli firmalle "työautoksi" kun saa sit alvit pois. v6 diesel. Ei siinä mitään, kelpaa tolla lapset viedä tarhaan, siinä volvomammat kalpenee :D Rangella vois ajaa niiden säälittävien volvojen yli ja nauraa päälle ;)
 
vierailija
Onko nyt taas hyvä mieli? Kun saitte mollata? Mä starttaan huomenna (jos lähtee käyntiin) 98 mallin mondeolla, jossa on kauniita kukkia (ruoste)

Eli mulla ei ole premium auto. Onko Range sitten superior? :mad:
 
Eihän näitä Rangeja kukaan omalla rahalla osta, tääkin tuli firmalle "työautoksi" kun saa sit alvit pois. v6 diesel. Ei siinä mitään, kelpaa tolla lapset viedä tarhaan, siinä volvomammat kalpenee :D Rangella vois ajaa niiden säälittävien volvojen yli ja nauraa päälle ;)
No nyt en enää loukkaannu, oli XC -möhkäle aiemmin :LOL:
 
Eihän näitä Rangeja kukaan omalla rahalla osta, tääkin tuli firmalle "työautoksi" kun saa sit alvit pois. v6 diesel. Ei siinä mitään, kelpaa tolla lapset viedä tarhaan, siinä volvomammat kalpenee :D Rangella vois ajaa niiden säälittävien volvojen yli ja nauraa päälle ;)
Kesällä voit ajaa luu ulkona ja huudella että vittuun tieltä himmelit!:D
 
vierailija
Tunnustan, eihän Rangen hankkimisessa järkeä ollut, hirveet päästöverot. Mutta kun se meni firman nimiin ja alvit pois... ok (y) Se on vähän kuin mainos, että hei, meidän firmalla menee hyvin (vaikka ei mene)

Jos omalla rahalla, sen hinta oli yli 100 000 ekee, niin ei helvetissä, ei se sen arvonen ole.

Omalla rahalla ostasin Dacia Dusterin 4 vedolla, koska tarviin korkaa ja nelivetosta. Mua ei nolottas ajaa Dacialla. Nyt niissä on se uusi moottorikin. Se harmittaa, että niitä ei taida saada automaatteina :(
 
  • Tykkää
Reactions: Latimeria
Höpö höpö.:rolleyes: Kaikki tietää et Marttiinin Vanquish on maailman kaunein auto!:coffee:

Mutta mä voisin kyllä kokeilla rupikonnaaki!:love:
Olis nii siistii ku jatkais tota tekstiä än ja aan verran.:barefoot: Tää ois niiku kauppakassiks vaan!:barefoot:
Siis tsiisus, ompa makee. Siinä on m*naa Porvoon mitalla :sneaky:

Mutta nevö hööd, nevö siin :eek::love:

Eli ens pe toi kanssa tilaukseen :cool:
 

Yhteistyössä