onko teillä ollu tai on,jotain ällöjä ruokatottumuksia joita muut ei syö - hulluja sekoituksia tms ?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Tuoretta valkosipulia REILUSTI leivän päälle kera voin :p
Ja leivän pitää olla tuoreita ruispaloja
Eikö tuo närästä yhtään? :D
Ei yhtään, olen tottunut syömän tulista ja tujua ruokaa et ajattelin siirtyä kohta habaneeroon.
Ainiin ja monesti oon laittanut leivän päälle pelkästään paljon jalopenoja :p
 
kivahri
Popcornit + kinuskikastike ja vaalea leipä + hillo + brie on hyviä yhdistelmiä, joskaan ei kovin outoja. Ruisleipä perunasalaatilla tai banaanisiivuilla on nam, ja jos voileivälle laittaa kurkkua tai tomaattia ni sit kans pitää laittaa jotain mausteita (esim valkosipulia, oreganoa) päälle.

Muiden outouksia: pikkuveli söi joskus riisin aina ketsupin kanssa ja mies rouskuttelee muroja pelkiltään ilman kostuketta. Paras on kuitenkin yks tuttu naispuolinen henkilö, joka laittaa kahvin sekaan mehua/limsaa/hilloa :D Kahvi pelkästään on kai niin pahaa sit...
 
hm
No leipä hillolla taitaa olla normi kaikkialla muualla maailmassa paitsi suomessa. Eli ei outoa. Myöskin paahdettu reikäleipä ketsupilla/sinapilla/majoneesilla on tosi hyvää.

Moni myös laittaa pullalle voita ja hernekeittoon sitä ketsuppi/sinappia/juustoa eli sekin on jo aika normaalia.
 
**
Alkuperäinen kirjoittaja Bubble Bob:
Onhan näitä vaikka mitä:

Tuoremehua piiman joukkoon (äiti opettanu)
Perunoita voikkarin päälle (tääkin äitin vika)
Ja mun mies ei ymmärrä suklaalevitettä ruisleivänpäällä? Miksei? se on sika hyvää!

Ja me tapellaan siitä mihin kuuluu lihikseen laittaa juustot. Musta ne kuuluu sinne väliin. Mä en voi tajuta miks mun mies laittaa lihapiirakan päälle juustot ja nakin sinne veliin yksinään? Miten se naki pärjää siellä välissä yksin se tarvii sen juuston sinne kaveriksi.

Ruokailutottumuksista on kiva tapella. Kumpikaan ei oikeesti oo oikeessa tai väärässä. Ja kova kilpailu menoss kumpi saa ensin opetettua muksulle omat oudot tapansa.
mun äiti opetti mulle et mansikkakeittoo piimän sekaan. Se on oikeesti hyvää. Ja ite laitoin aiemmin, kun vielä leipää ja perunoita söin,
perunasalaattia ja juustoa vaaleen leivän päälle, mielettömän hyvää!
 

Yhteistyössä