onko teillä ollu tai on,jotain ällöjä ruokatottumuksia joita muut ei syö - hulluja sekoituksia tms ?

hyh
Mun miehen erikoisuus on sellainen mikrossa tehtävä eväs, jossa rikotaan lautaselle kananmuna ja laitetaan ananasrengas ympärille. Sitten vaan mikrotetaan muutama minuutti. Yök. Se on niin ällön näköistä, että kerran raskausaikana aloin ihan yökkimään miehen nautiskellessa herkkuaan.

nedee
Alkuperäinen kirjoittaja maukas:
ruisleipä sivellään rasvalla ja päälle omenasiivuja, voe tauti ku hyvvää ja jos vielä jottai oikeen rasvasta juustua siihes sais niin voi tokkiisa
Tuo on muuten hyvää kun laittaa omenasiivuja ruisleivän päälle, itse lisään myös sipulirenkaita :D :p

Alkuperäinen kirjoittaja Kiukkuperse:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Minä söin pienenä tummaa reikäleipää siivuina ja siinä päällä oli paksu kerros ketsuppia :x ja oli niin herkkua mukamas :D
tuli mieleen kun oma poika tuossa iltapalalla valeli leivälleen riisifrutin hillot ja kehui että namnam .

mies taas syö meillä maksamakkaraa leivän päällä sillai viipaleina :x -se ei tajuu että se PITÄÄ levittää margariinin tavoin ! :D
juuri tuollaihan se syödään.. ja mielellää suht PAKSUJA viipaleita :p
Nii just. Se on makkaraa eikä levitettä.

apsi
Juustosiivulle sinappia, siivu rullalle ja suuhun. Mitä tulisempi sinappi, sen parempi. Tai paksu siivu lauantaimakkaraa, yhtä paksu viipale juustoa ja suolakurkku, sehän on kokonainen iltapala!

Mun kaksi kaveria olivat aikanaan tykästyneet sekoittamaan keskenään sipsejä, jäätelöä ja muistaakseni kinuskikastikettakin, ja koko komeus huuhdottiin alas cokiksella :X

Yhteistyössä