dfdf
Markkinoidakseen tyhmille turhia vakuutuksia.tuota lausetta vakuutusyhtiötkin käyttää.
Markkinoidakseen tyhmille turhia vakuutuksia.tuota lausetta vakuutusyhtiötkin käyttää.
Nonnih ja nyt lähtee. Missä löylynheittohymiö?!Markkinoidakseen tyhmille turhia vakuutuksia.
Olisin muuten laittanut, mutten ole perehtynyt hymiöiden käyttöön. Jiihaa.Nonnih ja nyt lähtee. Missä löylynheittohymiö?!
:stick: Tää on melkeinOlisin muuten laittanut, mutten ole perehtynyt hymiöiden käyttöön. Jiihaa.
Vakuutusyhtiö taputtaa =)jos hemmetti sentään vakuutan taloni, autoni ja itseni , niin totta hemmetissä vakuutan myös kaikkein arvokkaimmat eli lapseni!!!
Niin tämähän on juuri miten vakuutusyhtiöt näitä markkinoivat... Että se, onko vakuutus, jotenkin ilmaisee sitä asian tärkeyttä ja jopa rakkautta...jos hemmetti sentään vakuutan taloni, autoni ja itseni , niin totta hemmetissä vakuutan myös kaikkein arvokkaimmat eli lapseni!!!
Ollaan otettu vakuutukset molemmille lapsille jo ennen syntymää. Esikoisen osalta vakuutusta ei tarvinnut käyttää melkein ekaan kolmeen vuoteen, sen jälkeen leikattiin kielijänne yksityisellä ja tämä kuittasi kaikki siihen mennessä maksetut vakuutusmaksut ja vielä useamman vuoden maksut päälle. Kuopuksella puolestaan todettiin vauvana refluksi, hoidettu osittain yksityisellä, osittain julkisella puolella. Mun mielestä vakuutus tuo lisäturvaa ja siitä turvasta maksan mielelläni muutaman satasen vuodessa.
Taloni vakuutan, jos se sattuisi palamaan, niin saisin uuden kodin tilalle. Autoni vakuutan, jotta en joutuisi itse maksamaan korkeita korjauskuluja. Lastani ei korvaa mikään, joten en ymmärrä vertausta!jos hemmetti sentään vakuutan taloni, autoni ja itseni , niin totta hemmetissä vakuutan myös kaikkein arvokkaimmat eli lapseni!!!
Tiedän kyllä hyvin, että leikkauksia tehdään julkisellakin puolella, olenhan sairaanhoitaja. Mutta jos leikkaukseen pääsyä joutuu odottamaan 6kk kahden viikon sijaan ja kyseessä 3-vuotias, jonka puheesta saa vain vanhemmat selvää kireän kielijänteen takia, on puoli vuotta pirun pitkä aika odottaa. Siinä mielessä katson vakuutusmaksujen tulleen kuitatuksi, että leikkausen hinta kattoi useamman vuoden maksut, tärkeimpänä asiana toki se, että lapsi pääsi nopeasti leikkaukseen ja puhe lähti sen jälkeen kehittymään normaalisti. Ok, julkisella puolella kustannukset itselle olisivat toki olleet vähemmän kuin vakuutusmaksu/vuosi, mutta jonottamiseenkin olisi mennyt aikalailla enemmän aikaa.Tarkentaisitko hieman, että miten on nyt kuitattu kaikki nuo maksut??
En oikein ymmärrä logiikkaa.
Vai tarkoititko sitä, että kun vuosia maksoit vakuutusmaksua ja sitten tuli tarve leikkaukselle niin muualta sitä ei olisi saanut kuin yksityiseltä??
Koska ymmärtänet varmaan, että moisia leikkauksia tehdään myös ihan julkisella puolella.
Muutenkin mua pelottaa tuo LISÄTURVAn tunne.
Pelkäätkö ettet saa apua julkisella puolella, jos niin miksi?
Minä olen aina ollut ylpeä meidän järjestelmästä, jossa kaikki saavat saman avun ja siihen avun tasoon satsataan yhteiskunnan tasolta.
Jenkeissä tovin aikaa asuneena ja useaan kertaan käyneenä + siellä asuvia sukulaisia kuunnelleena olen ymmälläni valtiosta, joka eriarvoistaa jo pienenkin lapsen.
Valtio, joka luulee olevansa edelläkävijä mm. Vapuden Saralla.
Minua siksi pelottaa enemmän se, että ihmiset kokevat tarvitsevansa lisäturvaa Suomessa.
Ennemmin kuin olesivat valmiita tekemään julkisen terveydenhuollon säilyttämiseksi.
Hommataan rahalla lisäturvaa, kun oikeasti pitäisi arvostaa ja vaalia hienoa ja ainutlaatuista järjestelmää.
Jossa toki on parantamisen varaa, mutta johon jokainen kansalainen kyllä saisi ottaa vapaasti osaa.
Anteeksi palopuheen tuntu tässä kirjoituksessa.
Mutta ahdistaa suunnattomasti se miten ihmiset lähtevät hakemaan apua merten takaa, vaikka takapihalla olisi apua tarjolla jo.