Kesällä mennään naimisiin, eikä olla ees puhuttu koko asiasta
Tehdään tai sitten ei...........sen näkee sitten.
Tehdään tai sitten ei...........sen näkee sitten.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 11:28 Lenita kirjoitti:Ei tehty, koska kumpikin lähti samalta viivalta. Ei ollut ennen avioliittoa kummallakaan omaisuutta ja tulot samaa luokkaa. Molemmille on odotettavissa samansuuruinen perintö, mutta meidän vanhempamme voivat sulkea lapsensa puolison perinnön ulkopuolelle.
Avioehto ei ole aina naiselle kannattava. Usein mies tienaa enemmän ja omaisuus kirjataan miehen nimiin. Vaikka nainen on osallistunut kuluihin ja auttanut omalla kotityöpanoksellaan miestä etenemään urallaan, niin hänelle ei erossa välttämättä jää mitään, jos on avioehto, eikä nimeä missään omaisuuspapereissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 10:35 Mellu kirjoitti:eipä me tehty...
ku ei tuota omaisuuttaa oo ku toi hemmetin auto...![]()
![]()
Olet niin oikeilla jäljillä kun olla vaan voi. Meillä ei todellakaan ole appiukon kanssa lämpimät välit, jos voi edes väleiksi sanoa..Poika ei siellä pahemmin ole ollut ja jos onkin niin aina olen ollut mukana. Välimatkaa heille on muutama kilometri mutta nähdään ehkä 1krt kuussa. Itseppä ovat soppansa keittäneet. Heillä se raha määrää elämässä niin suurta osaa, eivätkä ymmärrä ihmistä joka ei haali maalista mammonaa euron kuvat silmissä...Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 13:05 Vieras kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 11:34 SuhmuranSandra kirjoitti:Ihan siksi koska appiukko olis tehny miehen perinnöttömäksi. Tyhmää, lapsellista ja idioottimaista häneltä, tiedän..Mut eipä viititty alkaa tappeleen. Ei mua heidän rahansa kiinnosta pätkän vertaa ja ehto kun saatiin tehtyä niin, että jos mies kuolee niin se kumoaa sitten sen paperin. Se riittää mulle.
Mä kokisin ton kylä niin, että ompa mulla osakkeet "korkeella" suvussa. Olisin toki allekirjoittanut paperin, mutta eipä tarvis appiukonkaan haaveilla kovin läheisistä suhteista esim lapsenlapsiin. JOs mua ei äitinä sitä vertaa arvostettais niin silloin en arvostain heidän isovanhemmuuttakaan. No, meillä molemmilla on miehen kans hyvätuloiset vanheemmat, perintöjä tulossa (etenki mun puolelta) ja itsekin ollaan hyvässä leivän syrjässä, ihan omin ansioin, joten ei oo meän tilanne tommonen. Mutta juma että näyttäsin missä kaappi seisos jos noin muhun suhtautuisivat.
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 13:16 SuhmuranSandra kirjoitti:\Olet niin oikeilla jäljillä kun olla vaan voi. Meillä ei todellakaan ole appiukon kanssa lämpimät välit, jos voi edes väleiksi sanoa..Poika ei siellä pahemmin ole ollut ja jos onkin niin aina olen ollut mukana. Välimatkaa heille on muutama kilometri mutta nähdään ehkä 1krt kuussa. Itseppä ovat soppansa keittäneet. Heillä se raha määrää elämässä niin suurta osaa, eivätkä ymmärrä ihmistä joka ei haali maalista mammonaa euron kuvat silmissä...Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 13:05 Vieras kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 11:34 SuhmuranSandra kirjoitti:Ihan siksi koska appiukko olis tehny miehen perinnöttömäksi. Tyhmää, lapsellista ja idioottimaista häneltä, tiedän..Mut eipä viititty alkaa tappeleen. Ei mua heidän rahansa kiinnosta pätkän vertaa ja ehto kun saatiin tehtyä niin, että jos mies kuolee niin se kumoaa sitten sen paperin. Se riittää mulle.
Mä kokisin ton kylä niin, että ompa mulla osakkeet "korkeella" suvussa. Olisin toki allekirjoittanut paperin, mutta eipä tarvis appiukonkaan haaveilla kovin läheisistä suhteista esim lapsenlapsiin. JOs mua ei äitinä sitä vertaa arvostettais niin silloin en arvostain heidän isovanhemmuuttakaan. No, meillä molemmilla on miehen kans hyvätuloiset vanheemmat, perintöjä tulossa (etenki mun puolelta) ja itsekin ollaan hyvässä leivän syrjässä, ihan omin ansioin, joten ei oo meän tilanne tommonen. Mutta juma että näyttäsin missä kaappi seisos jos noin muhun suhtautuisivat.
Eihän siinä mitään pahaa olekkaan. Mutta voit ehkä ymmärtää, että olen tän asian ottanu loukkauksena, koska vain sen takia sitä on vaadittukkin.Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 13:19 Micosa kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 13:16 SuhmuranSandra kirjoitti:\Olet niin oikeilla jäljillä kun olla vaan voi. Meillä ei todellakaan ole appiukon kanssa lämpimät välit, jos voi edes väleiksi sanoa..Poika ei siellä pahemmin ole ollut ja jos onkin niin aina olen ollut mukana. Välimatkaa heille on muutama kilometri mutta nähdään ehkä 1krt kuussa. Itseppä ovat soppansa keittäneet. Heillä se raha määrää elämässä niin suurta osaa, eivätkä ymmärrä ihmistä joka ei haali maalista mammonaa euron kuvat silmissä...Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 13:05 Vieras kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 11:34 SuhmuranSandra kirjoitti:Ihan siksi koska appiukko olis tehny miehen perinnöttömäksi. Tyhmää, lapsellista ja idioottimaista häneltä, tiedän..Mut eipä viititty alkaa tappeleen. Ei mua heidän rahansa kiinnosta pätkän vertaa ja ehto kun saatiin tehtyä niin, että jos mies kuolee niin se kumoaa sitten sen paperin. Se riittää mulle.
Meillä "vaati" molempien isät ja se tehtiin.
Välit vanhempiin kunnossa molemmilla.Ymmärrän hyvin ajatuksen että halutaan omaisuuden pysyvän omassa suvussa.
Mitä pahaa siinä on jos vanhemmat ovat elinaikanaan saaneet hommattua omaisuutta ja haluavat sen pysyvän omilla lapsillaan jne jne eikä menevän jollekkin ns.ulkopuoliselle erossa.