Onko teillä tapana, että kaikki saunoo yhdessä jos on esim. vieraita kylässä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Katja87
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Katja87

Aktiivinen jäsen
07.05.2007
14 292
0
36
Meillä saunotaan kaikki yhdessä, jos esim. joku tuttu pariskunta tulee kylään...mutta se on sovittu, että jos toinen ei ole mukana jossain kylässä vaikka, niin sitten ei mennä saunaan vastakkaista sukupuolta olevien ihmisten kanssa. Mitenkäs teillä?

meillä saunoo yleensä miehet ja naiset erikseen tai jos vieraat tulee muuten vaan saunaan vähän myöhemmin niin ollaan eka käyty omalla porukalla ja sit kun vieraat tulee niin menevät saunaan!!
meillä on kyl aika pieni saunakin joten ei sinne mahtuisi 4 aikuista lauteille..

mua ei oikeesti saa saunaan kun miehen,lasteni tai sitten samaa sukupuolta olevien kanssa.
Miehen kanssa ku alettii seukkaa ni oli mulla työ opetella meneen saunaa sen kanssa :D
mä en voi kuvitella et mun parasystävä ukkonsa kanssa istuu saunassa meidän kanssa,jotenkin vaan ei kolahda :D

Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja julia:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kuten nellustiinalla, ei ikinä sekaisin miehet ja naiset vieraista perheistä, minusta päivänselvä asia!

näin just!

ois vähän pervoa mennä kaveriparin kanssa saunaan...

Miusta ei mitään pervoa.. ;)

Ei siinä minustakaan mitään pervoa ole, mutta en mä mahamakkaroitani kehtaa kaikille esitellä.

Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja julia:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kuten nellustiinalla, ei ikinä sekaisin miehet ja naiset vieraista perheistä, minusta päivänselvä asia!

näin just!

ois vähän pervoa mennä kaveriparin kanssa saunaan...

Miusta ei mitään pervoa.. ;)

Ei siinä minustakaan mitään pervoa ole, mutta en mä mahamakkaroitani kehtaa kaikille esitellä.

Miulla ei oo mahamakkaroita, mutta melkein viimesilläni olen raskaana. :whistle:

Pervoa :laugh:
Me mennään oikeastaan sukupuolittain tai pariskunnittain, mutta oon kyllä miehen kavereiden kanssa saunassa ollut muutamia kertoja jussina... Sekasaunassa muutenkin joskus.

En oikeastaan tykkäis että mies menis mun hyvien kavereideni kanssa saunaan, mikähän siinä lie :xmas:

Yhteistyössä