Onko teillä ollut erilainen raskaus eri sukupuolista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minnalii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minnalii

Vieras
Esim. toisessa raskaudessa olisi ollut plajon pahoinvointia ja toisessa ei. Tai toisessa raskaudessa on tehnyt mieli makeaa ja toisessa on ollut himo suolaiseen... jne.
Onko erilaiset oireet tienneet eri sukupuolia vai onko mennyt siinä suhteessa ihan satunnaisesti raskauksien oireet/oireettomuudet?
:)

Pojan odottaminen toi mukanaan paljon enemmän "pikkuoireita" kuin tytön, oli kaikin puolin tukalampaa ja ikävämpää. Syömisiin ei silloin vaikuttanut. Nyt uteloittaa tulossa oleva kolmonen, kun mikään makea ei maistu millään, oire, jota ei tyttöä eikä poikaa odottaessa ole ollut... mikä tulee, vuohiko? :D

sen verram että ku meillä on yks tyttö,esikoinen,neljän pojan joukossa,niin tämän tytön raskaudenaikainen pahoinvointi oli jotain ihan mahotonta,poikien aikaan se ei ollu läheskää yhtä kamalaa... :ashamed:
ja tyttöä ootaessa painoa tuli 10kiloa,poikia oottaessa 5-7kg

Alkuperäinen kirjoittaja ankkis:
Pojan odottaminen toi mukanaan paljon enemmän "pikkuoireita" kuin tytön, oli kaikin puolin tukalampaa ja ikävämpää. Syömisiin ei silloin vaikuttanut. Nyt uteloittaa tulossa oleva kolmonen, kun mikään makea ei maistu millään, oire, jota ei tyttöä eikä poikaa odottaessa ole ollut... mikä tulee, vuohiko? :D

:D vuohi...se olisikin varmaan jo melkoinen yllätys :D

Mulla on takana 2 täysin erilaista raskautta esim. toisessa oksensin yötä päivää ekat 5 kuukautta kun toisessa taas ei mainittavaa pahoinvointia edes ollut. Ja molemmat lapset siis poikia.

Alkuperäinen kirjoittaja Lavruska:
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:
pojista suhteellisen samanlaiset..aamupahoinvointia.tytöstä iltapahoinvointia.
muutenkin tytöstä olin rähjäisempi ololtani .. :heart:

Eikös se vanha kansa sano et tyttö vie äitinsä kauneuden :D

Tämän sananlaskun paikkansapitävyyttä pelkään kauhulla. Olin nimittäin pojasta niin räjähtäneen näköinen koko raskauden ajan, että mitä ihmettä sitten tyttö tekisi minulle. :D

Minulla ensimmäisestä raskaudesta oli paljon pahoinvointia ja muutenkin erilaisia vaivoja. Aikas hankala raskaus oli. Poika syntyi. Nyt ainakin alkuraskaus tuntuu huomattavasti helpommalta. Saapa nähdä kumpi tulee. :)

Yhteistyössä