Onko teillä ollut jokaisessa raskaudessa samat alkuoireet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kun tuossa toisessa ketjussa moni kertoo vaan tienneensä, että raskaus on alkanut. Mullakin on se tunne tässä kierrossa, eikä ole koskaan aiemmin ollut. Mutta kun ei ole oireita, kun taas kahdessa aikaisemmassa raskaudessa on ollut samanlaiset oireet jo ennen plussausta (palelu ja rintojen arkuus). Onko teillä ollut aina samat oireet?? Vieläkö on toivoa :)

No eipä oikeastaan ole ollut. tokassa ja kolmannessa raskaudessa oli kummassakin ihan järjetön palelu, mutta nekin olivat vasta reilusti plussauksen jälkeen.
Kolmas raskaus oli ainoa, josta tuli pahoinvointia jo kiinnittymisen jälkeen.

Mulla vasta toinen raskaus menossa, mutta tämäkin jo aivan erilainen kuin ensimmäinen. Ensimmäisessä alkoi aamupahoinvoinnit ennenkuin edes tiesin raskaudesta, sitten olikin kokopäiväpahoinvointi. Ei muita oireita. Toisesta rintojen arkuus ja vatsan seudun arkuus ainoat oireet, ei pahoinvoinnista merkkiäkään ja puolivälissä mennään.

Mulla ekassa raskaudessa oireet ilmeni vasta pari viikkoa plussauksen jälkeen, lähinnä huonona olona. Loppui joskus rv 14. Syntyi tyttö. Toisessa raskaudessa huono olo alkoi jo pari päivää ennen plussaa ja jatkui puoleen väliin asti. Syntyi poika.

no mulla oli joka raskauden alussa just niihin aikoihin kun menkkojen olisi pitänyt tulla aivan helvetilliset kivut alavatsalla ja selässä, mutta ei vaan alkanut menkat. Ympärivuorokautinen pahoinvointi alkoi vasta viikolla 8, mutta kestikin sitten joka kerralla vähintään 24 viikkoon asti

Palaanpa tähän vanhaan aloitukseeni. Jos jollain olisi kokemuksia kerrottavana vaikka =)

Olen tänään tehnyt positiivisen raskaustestin (menkat ei tosin ole vielä myöhässä, ma/ti pitäisi alkaa), mutta edelleenkään oireita ei ole. Ainakaan niitä samoja kuin aiemmin.

Yhteistyössä