raskauspahoinvoinneista?onko erilaista jos vauva on eri sukupuolta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mirena
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mirena

Vieras
tarkoitukseni on kysyä,
te joilla useampi lapsi,eri sukupuolta, että onko ollut erilaiset olot raskausaikana?tai jos samaan sukupuolta lapset onko ollut samanlaiset olot?
Mulla vain poikia ja oksentanut olen joka raskaudessa,
joten mietin että jos tällä kertaa tulisi erilainen vointi voisiko se merkitä että tulis eri sukupuolta?

kiitos vastauksista!

Mulla pojasta oli semmosta ällötystä vaan, johon autto sit ku veti ain tyylii purkillisen maustekurkkuja.
Tytöstä oli aamusta iltaan huono olo, oksettava etova olo. en onneks pönttöö joutunu halailemaan, mut siis verrattuna poikaraskauteen ni huomattavan paljon huonompi olo.

mulla yksi tyttö, josta oksensin ekat 3 kk, nyt odotan toista (39 viikolla)oksentanut en ole kartaakaan, en tiedä tulokkaan sukupuolta. kai oksentaa voi kummastakin, ja voi olla yksilöllistä.

Mulla ei ollut esikoisesta mitään raskausoireita ja poika tuli. Nyt on ollut kaikki mahdollinen, 24/7 pahoinvointi ja oksentelu rv5-rv15 ja siis poika on taas tulossa. Itsekkin aluksi ajattelin, että tulee varmaan tyttö kun olo on niin erilainen. :)

Tytöistä molemmista oli etova ja ällötysolo rv14 asti jatkuvasti. Hajut teki pahaa, yhdessä vaiheessa en voinut mennä edes jääkaapille, kun sen haju teki niin pahaa. Pojasta ei mitään, ei ainoatakaan pahoinvoinnin aaltoa. Mutta väliäkin raskauksissa melkein 5 vuotta eikä työkään ollut fyysisesti niin raskas enää.

Yhteistyössä