Onko lääkärin sukupuolella sinulle merkitystä, jos tutkimus on intiimi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Jos sinulla on joku intiimi vaiva, jossa tarvitaan sukuelinten, peräaukon (tai naisella: rintojen) tutkimusta, ja lääkärin vastaanotolla olisi kaksi jonoa: kahden tunnin jono sinun omaa sukupuoltasi olevalle lääkärille, ja tunnin jono vastakkaista sukupuolta olevalle lääkärille: kumman jonon valitsisit?

Toisin sanoen: Onko lääkärin sukupuolella sinulle merkitystä, sen vertaa että jonottaisit tunnin pidempään saadaksesi omaa sukupuolta olevan lääkärin hoitamaan sinun intiimiä vaivaasi?

Toinen jatkokysymys: Oletko joskus elämässä pahoittanut mielesi lääkärissä käydessä sen takia, että hoidon yhteydessä toteutui intiimiä alastomuutta, ja lääkäri tai hoitaja oli eri sukupuolta, ja koit tilanteen epämukavaksi? Millainen tuo tilanne oli? (Tähän saa vastata myös: On käynyt näin, mutta se ei häirinnyt minua lainkaan.)

Olisi kiva jos tarkennat, mikä on sukupuolesi, jotta nähdään korreloivatko tähän asiaan liittyvät asenteet jotenkin sukupuoleen.

Odotan vaikka 2 viikkoa, että pääsen naislääkärille!
Akuuttiin vaivaan tosin voisin mennä mieslääkärille, mutta jäisi varmasti puolet oireista kertomatta kun ujostelisin niin. Mutta siis kahden tunnin odotuksen kestäisin, vaikka muurahaisia olis emättimessä.

Lääkäri on lääkäri, mutta jos mahdollista, valitsen aina naislääkärin. Vaivaan kuin vaivaan. Jos joskus tulisi tilanne, jossa lääkäri joutuisi muniani käpälöimään, olisi naisen käsi paljon mukavampi - itse asiassa tilanne on helppo kuvitella innostavaksi. Naishoitajilta olen jo miellyttävää alapään käsittelyä saanutkin.

"penis esiin niin katsotaan"
67ad34f95fc88e1857680190a740f4d5--female-doctor-doctors.jpg

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä