Mulla on ollut Mercilonit aina, noin 14 v. Paitsi ennen raskauksia taukoa vajaa vuoden aina. Kolme lasta on. äin miettimään, kun yx tuttu sanoi että kun hällä oli Mercilonit oli ihan "hullu" kiukutteli, raivos jne. Mulla on tätä ollu niinkauan kuin muistan pillereiden aikana. Ärsyynnyn helposti ja oon kyllästyny itteeni, kun yritän ja yritän olla rauhallinen vaikka lapset ärsyttää ja mieskin välillä, mutta tarpeex kauan kun pidättelen niin sitten räjähdän. Eilen kyseli mieheltä, että olinko erilainen raskausaikoina ja ennen niin sanoi, että en raivonnu niin paljoo lapsille ym. Mulla nyt lääkärille aika ja haluan vaihtaa toisiin pillereihin. Terkkarille kun soitin ja kerroin tästä ja varasin aikaa niin sanoi heti töykeästi, et "jos jollain on tämmöstä kuullu olevan niin siihen ei pidä heti vedota, kaikilla erilaiset oireet". Onhan niitä nyt tutkittu ja varmaan yleisimmin tiedetään sivuoireista... Perhetyöntekijät käski lääkäriin, et oon masentunut, kun saan sätkyjä, mut lääkäri ei löytänyt musta masennuta, kun tunnin haastatteli mua. Psykologillakin oon käyny juttelemassa, mut ei sekään musta masennuksen oireita löytänyt.
Onko teillä kokemusta pillereiden vaikutuksesta tämmöseen? Ootteko ollu erilaisia eri pillereitä käyttäessä? Kertokaa!
:headwall:
Onko teillä kokemusta pillereiden vaikutuksesta tämmöseen? Ootteko ollu erilaisia eri pillereitä käyttäessä? Kertokaa!
:headwall: