Onko teillä luomet lisääntyneet raskauden aikana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huolissaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huolissaan

Vieras
Mulla on tullut ihan kauheasti uusia luomia raskauden aikana.Osa tavallisia ruskeita, mutta on sellaisia ihonvärisiäkin.Onko yleistä, että raskaus saisi luomet lisääntymään?

Mua huolestuttaa kovasti.Pitäisköhän käydä lääkärillä näyttämässä?
:'(

Mulla ainakin tuli niitä... Meillä naisillahan lisääntyy luomet jo pelkästään iän myötä, ja käsittääkseni raskaudessa just hormoonit saattaa saada niitä aikaan. Onko sulla muuten paljon luomia? Niin ja mites auringonoton kanssa? Sekin voi lisätä, etenkin raskaana...

Mulla lisääntyi huomattavasti ja kolmen lapsen jälkeen varsinkin rintakehään on tullut paljon sellasia pienen pieniä luomia, osa pikkuruisia mansikkaluomiakin. Mutta uskoisin myös, että ikä tuo niitä lisää, jos taipumusta on.

Heippis

Joo mulla kaikkien kolmen raskauden aikana lisääntyivät luomet huru mykke, ja tuntuu et nytkin niitä ilmestynee aina vain lisää ovat pääosin ihonvärisiä roikkoluomia tosin aikas pieniä.. \|O

lisääntynyt on täälläkin reilusti kaikkien raskauksien aikana. kerran sit kysyin siitä neuvola-lääkäriltä, niin näytti omiaan ja sanoi että oo onnellinen, ettei oo tullut tällaisia kirkkaan punaisia, niin kuin hällä..siis tuo sen lisäksi, että ihan normaalia on. =)

Yhteistyössä