Onko teillä kenelläkään tällaista..? ällö aihe

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huono-olo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huono-olo

Vieras
Olotilasta siis kysymys. Joka toinen vuotokerta vuodan tosi niukasti. Hyvä jos pyyhkiessä paperiin jää mitään. Mutta sitten tämä toinen vuotokerta...
Vuodan tai oikeammin jo lorisen pönttöön. Niin paljon verta tulee. Tänään jo meni olo niin heikoksi, etten pystyssä pysyny. Tärisin ja huimasi aivan älyttömästi. Makoilin muutaman tunnin niin olo hieman koheni.. ja nyt voin jo kävellä hoippumatta.

Voiko tuo olotila johtua menetetystä verestä? vai mistä?

Koska se olo oli jo niin kauhea,e ttä en enää ikinäkoskaan halua sitä kokea. Joten jos se siitä verestä johtuu, niin täytyy kai alkaa syömään rautatabletteja ennen tätä lorinavuotoa..

Ja anteeksi vielä ällöttävä aihe!

Käy gynellä - mahd. jotain häikkää hormonitasapainossa, koska kuulostaa siltä ettei kohtu kasvata toisinaan tarpeeksi suurta limakalvoa ja toisella kerralla tekee sen tuplaten. mulla oli samaa vaivaa jonkun aikaa, meni itsekseen ohi eli tilanne tasapainottu. Oletko kokeillut buranaa? vaikkei ois kipuja, niin ibuprofeeni voi hillitä vuotoa. Mulla auttaa!

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
:(

Pst. ota hormonikierukka.

Juu ihan hyvä neuvo muuten mutta mulle ei sovi mikään hormonia sisältävä juttu. Verenpaineet nousee pilviin ja pääkoppa sekoaa. Olen kokeillu kierukat, pillerit muutamat erit ja sitten renkaan ja laastarit. Ja kaikissa aina sama lopputulos..

Alkuperäinen kirjoittaja xx:
Käy gynellä - mahd. jotain häikkää hormonitasapainossa, koska kuulostaa siltä ettei kohtu kasvata toisinaan tarpeeksi suurta limakalvoa ja toisella kerralla tekee sen tuplaten. mulla oli samaa vaivaa jonkun aikaa, meni itsekseen ohi eli tilanne tasapainottu. Oletko kokeillut buranaa? vaikkei ois kipuja, niin ibuprofeeni voi hillitä vuotoa. Mulla auttaa!

Buranaa taas en voi syödä kun on astma. Ei sovi mulle. Tai no voisin ottaa ja sitten ahdistais henkeä ja lujaa =/

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
:(

Pst. ota hormonikierukka.

Juu ihan hyvä neuvo muuten mutta mulle ei sovi mikään hormonia sisältävä juttu. Verenpaineet nousee pilviin ja pääkoppa sekoaa. Olen kokeillu kierukat, pillerit muutamat erit ja sitten renkaan ja laastarit. Ja kaikissa aina sama lopputulos..

Harmillinen juttu. Rautalääkkeitä söisin sinuna, mulla meni hemppa tosi huonoksi menkkojen takia aikanaan, siksi otinkin kierukan.

Menisin myös lääkäriin, jos on tolleen tosi paha olla. Mulla burana lisää vuotoa, koska minun veri on sellainen huonosti hyytyvä, josta se runsas vuotokin osittain johtuu.

Yhteistyössä