Onko teidän perheessä nimiä joita suomessa on alle sata?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Erikoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En pelkää että tuttavat tunnistaisi mutta mun nimi on Marinella ja meitä oli viimeksi kun katsoin niin 73suomessa. On myös tuttavapiirissä muita täällä mainittuja harvinaisuuksia...

esikoisen nimeä 1800-luvulta alkaen yht.70kpl naisilla(unisex nimi )ja kuopuksen yht. 14kpl samalta ajalta. En voi mitenkään paljastaa nimiä koska ovat aivan varmasti ainoat sen nimiset sisarukset suomessa:D Molemmat nimet olin miettinyt jo ennen kun lapset syntyivät:) Meillä on myös suht erikoinen sukunimi ja nimet sopivat siihen. Ainakin omasta mielestäni:D

Meidän pojan nimi on Lauri-Matti ja häntä myös kutsutaan koko nimellä. Tämän nimisiä on Suomessa n. 30 kappaletta tällä hetkellä. Molemmat nimet on hyvinkin yleisiä erikseen, mutta ei yhdysnimenä. Saa kommentoida ihan vapaasti. Tiedän, että monen mielestä kamala nimi näiden nykyaikaisten Veetien ja Eetujen joukossa.

Alkuperäinen kirjoittaja as if:
Meidän tyttöjen kolmannet nimet ovat Aamu-Aurinko ja Ilta-Aurinko. Toisella on yksi kaima, toisella ei yhtään.

Joaliinaa, Telmusta ja Jatteriakaan (kaikki toisia tai kolmansia nimiä ) ei ole muita kuin meillä
:D

Kutsumanimikaimoja sit onkin paljon: 2853, 3749, 5884, 786 ja 175

Mistä nämä nimet tulevat? Varsinkin Telmus ja Jatteri?

Alkuperäinen kirjoittaja Meillä:
esikoisen nimeä 1800-luvulta alkaen yht.70kpl naisilla(unisex nimi )ja kuopuksen yht. 14kpl samalta ajalta. En voi mitenkään paljastaa nimiä koska ovat aivan varmasti ainoat sen nimiset sisarukset suomessa:D Molemmat nimet olin miettinyt jo ennen kun lapset syntyivät:) Meillä on myös suht erikoinen sukunimi ja nimet sopivat siihen. Ainakin omasta mielestäni:D

ja nimet eivät ole mitään yhdistelmiä,ulkomaalaisia tai venytyksiä normi.nimistä:)

Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja as if:
Meidän tyttöjen kolmannet nimet ovat Aamu-Aurinko ja Ilta-Aurinko. Toisella on yksi kaima, toisella ei yhtään.

Joaliinaa, Telmusta ja Jatteriakaan (kaikki toisia tai kolmansia nimiä ) ei ole muita kuin meillä
:D

Kutsumanimikaimoja sit onkin paljon: 2853, 3749, 5884, 786 ja 175

Mistä nämä nimet tulevat? Varsinkin Telmus ja Jatteri?

Jatteri tulee mun unesta ja Telmus vaan tuntui oikealta toiselta nimeltä pojalle (joka muuten käyttää sitä itse "taiteilijanimenään :D)

Yhteistyössä