L
lilith
Vieras
no mun mielestä just toi Lilith niinku mulla on nimimerkissä.niin on aika harvinainen nimi.mun tytöllä on se toisena nimenä ja sitä enne olin kuullu sne yhellä tytöllä eikä sekään suomessa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Joko vauva tai kaksplus lehdessä oli tyttö nimeltä Peik, en oo koskaan ennen sellasta kuullutkaan. se oli joku vaunugallup tyylinen juttu.
Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Joko vauva tai kaksplus lehdessä oli tyttö nimeltä Peik, en oo koskaan ennen sellasta kuullutkaan. se oli joku vaunugallup tyylinen juttu.
tunnen ikäiseni pojan, jonka nimi on peik. en yhtään miellä sitä tytön nimeksi.
Alkuperäinen kirjoittaja mee too:Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Joko vauva tai kaksplus lehdessä oli tyttö nimeltä Peik, en oo koskaan ennen sellasta kuullutkaan. se oli joku vaunugallup tyylinen juttu.
tunnen ikäiseni pojan, jonka nimi on peik. en yhtään miellä sitä tytön nimeksi.
Mä kanssa tiedän pojan jonka nimi on Peik.
Alkuperäinen kirjoittaja jalava:http://www.etunimet.net/harvinaiset/harv.html
Alkuperäinen kirjoittaja Ii:Alkuperäinen kirjoittaja Mirri:Ja mä tunnen yhen tytön, jonka nimi on Ii ???? Siis kaks i:tä vaan??? Älytöntä! Voi tyttö parkaa!!!
Tollanen paikkakunta on olemassa.
t.entinen asukas![]()
Alkuperäinen kirjoittaja eivät samasta perheestä:Meidän talossa poika-Routa ja tyttö-Salama.
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Joko vauva tai kaksplus lehdessä oli tyttö nimeltä Peik, en oo koskaan ennen sellasta kuullutkaan. se oli joku vaunugallup tyylinen juttu.