Harvinaisia nimiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jiro ja muut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Asun pienellä paikkakunnalla ja käveleskelin hautasmaalla viime kesänä ja silmiini osui vanhan mummon hautakivi jossa oli kolmantena nimenä ANNELMARIA. Se kuulostaa minusta tosi kauniilta, ne muut nimet oli jotain tavallaisia koska en niitä muista.

Elo. Riemu. Ilo. Miiro. Myrsky.

Fenniina. Manna. Pihka. Aivi. Irinja.

Ja nämä klassikkosisarukset: Joveini, Semilia, Oiteli, Ilmeini, Jookkia, Valonia.
Jookkia on poika.

meille pojan ensimmäiseksi nimeksi tulee Aarni mutta kutsumanimi on eri
näin kesällä lehdessä ja oli pakko saada meillekin
siksi eri kutsumanimi koska nimi kokonaisuudessa sointuu näin paremmin että kutsumanimi vasta toisena

mun lapseni nimi on Bianca ja keksein sen siitä kun josku on ollu Bianca niminen laulaja ja se oli mun suosikki pienenä ja se oli tumma ihonen ja kikkarat hiukset mutta lapseni ei ole tumma vaan vaali ja minä myös olen koko perheeni on =))) :putnam:

Ottakaa äidit huomioon että hyvin outo tai erikoinen nimi voi olla lapselle taakka!
Minun nimeni on yksi harvinaisemmista.. Nitta.
Ei ole nimipäivää tai muuta ja ihmiset harvoin oppivat sen oikein heti aluksi.
hermot menee ihmisten kanssa jotka unohtavat sen toisen T:n

Toinen nimeni on Jemina jota olen aina hävennyt ja jonka takia minua on haukuttu ja kiusattu pienestä pitäen.
Nimi voi toki olla harvinainen, mutta olkaa kilttejä ja välttäkää ainakin typeriä nimiä kuten tuo "Tirlittan"

Nyt eletään 2000 - luvulla ja olisi lapsenkin edun mukaista ettei nimiä otettaisi esim. isovanhemmilta ja muilta. Lapsen nimeä ei voi vain valita kuten lemmikin nimeä.
Ja lasta ei saa koskaan ajatella omana "omaisuutenaan" vaan on teidän äitien ja isien tehtävä auttaa lasta elämään omaa elämäänsä, ei tuputtaa omia unelmia tai haluja heidän niskoilleen.

Harvinaisia & Kauniita nimiä ovat esim. Ilpo, Torsti, Kaisla, Nova, Nika, Almira ja Kevin
(tuttuja kaikki)

kaverin poika on Myrsky & oma tyttöni Siina. ja jos maha-asukkini on tyttö myös , olen päättänyt että nimeksi tulee Enni-Sara :heart: pojan nimi onkin sitten vaikeampi päättää, ehkä Mio tai Jose ..

Yhteistyössä