Onko teidän miehet vastaamatta teille puhelimeen jos ei huvita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nelli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eli mies ei saa yhdellä soitolla varmistaa että sulla on kaikki hyvin ja että oot vain myöhässä etkä makaa raiskattuna ja pahoinpideltynä jossain ojassa. Okei..

Jos hankkiudun vaikeuksiin, niin kyllä mä sieltä sitten selviän (tai olen selviämättä) ihan itse, eikä mies voi tehdä mitään jos makaan pahoinpideltynä ojassa, koska on kotona lasten kanssa. Jos olisin kykenevä vastaamaan hänelle, olisin ollut myös kykenevä soittamaan apua että pääsen pois sieltä ojasta :stick: Tarkoitan siis sitä, että koska tässä ollaan aikuisia ihmisiä, niin mua ärsyttää kaikenlainen holhous, sallittakoon se minulle.

kyllä joo minun mies vastaa puhelimeen jos soitan ja minä oon romani miehen vaimo ja he ei niin välttämättä aina liikkeitään kerro, minun kyllä ja jos ei heti kerkee vastaamaan soittaa kohta takas. sama on minun kans toisinpäin. ei sitä tiä koska toinen tarvii apua.

Minkä takia ei voida sitten vastaa siihen puhelimeen ja sanoa että ilta venyy nyt aamuyön pikkutunneille saakka?
Kun että jätetään kokonaan vastaamatta, kertomatta yhtään että mikä on meno ja millon ajatteli tulla kotiin. Eihän toki silloin tarvitsekkaan soitella, jos tietää, että mies on jäämässä rilluttelemaan pidemmäkskin aikaa.

Kuka haluaa vastata jos tietää että akka riidan päälle vaan märisee ja nalkuttaa? Mikä siinä on niin kauheaa jos ilta venähtää ilman että siitä on etukäteen sovittu? Kummallisia parisuhteita teillä jos ei voi luottaa siihen että mies kyllä kotiutuu sitten aikanaan, oli se sitten ennen tai jälkeen aamun lehden.

olet vähän kuin yhden tekevää, ei kannata vastata :( Ihan sellaisen kuvan tuosta nyt väistämättä saa. Tosin ei aikuisten parisuhteessa pitäisi joka saunailtaa tai menoo "kysyä lupaa". "mennä tasapuolisesti, vuorotellen". vaikka on parisuhteessa täytyy antaa myös omaa tilaa ja omaa aikaa. Eikä aina niin että toinen naputtaa ja istuu yksin kotona ja toinen menee kavereiden kanssa. Omista kavereista kannattaa pitää huoli ja suhde yllä.
Asia 2. joka tuli mieleeni, onko mies tarpeeksi kypsi isäksi vai onko raskauden myötä alkanut joku epävarma kausi ja mies ikäänkuin pakenee vastuutaan koska ei vastaa puhelimeen ??

Kyl se vastaa aina, tai no, tietysti ei silloin jos on jotain hommaa päällä tms. Tosin mä en soittele sille turhaan jos sillä on jotain omaa menoa ja jos se ei vastaa ekaan puheluun niin en soita 1002109292 kertaa heti perään. Sama toisinpäin. En kestä omistushaluisia ihmisiä :x

Voisiko joku kertoa sitten, että MIKSI pitää soitella toiselle jos tietää missä hän on eikä ole edes mitään muuta asiaa kuin "miten menee siellä?" ? Siis oletetaan että puoliso on viettämässä iltaa kavereidensa luona, MIKSI pitää soittaa ja kysyä että mitä kuuluu? :o Eikö sitä voi kysyä kun toinen kotiutuu? Ja ollakseni ihan rehellinen, niin mua kyllä ihmetyttää jos jonkun tutun mies soittelee tommosia kun naisensa on ilmoittanut tulevansa meille kahville tai syömään (tai sitten se mies ei luota siihen että ME olemme ihan ihmisiä, emmekä esim. listi hänen vaimoaan :P )...

Voisiko joku kertoa sitten, että MIKSI pitää soitella toiselle jos tietää missä hän on eikä ole edes mitään muuta asiaa kuin "miten menee siellä?" ? Siis oletetaan että puoliso on viettämässä iltaa kavereidensa luona, MIKSI pitää soittaa ja kysyä että mitä kuuluu? :o Eikö sitä voi kysyä kun toinen kotiutuu? Ja ollakseni ihan rehellinen, niin mua kyllä ihmetyttää jos jonkun tutun mies soittelee tommosia kun naisensa on ilmoittanut tulevansa meille kahville tai syömään (tai sitten se mies ei luota siihen että ME olemme ihan ihmisiä, emmekä esim. listi hänen vaimoaan :P )...

Ei meillä nykyisen kanssa ookkaan mitään huolenhäivää toisen menoista, ei tarvitse soitella toisille ym. Tiedetään aina, missä toinen on menossa jne. Jos on poikien ilta, niin kyllä tiedän että kotiutuu kun on kotiutuakseen. Ollaan sovittu että ei muutenkaa soitella kännissä kotiin päin. Mikään ei ole raivostuttavampaa...

Exän kanssa oli sellasta, että hän saattoi jäädä töistä suoraan omille teilleen. Ei vastannut puhelimeen kun koitin soittaa. Mitään jatkuvaa piinaamista en siedä itsekkään, joten en sitä hänellekkään tehnyt. Kyllä se silloin pisti ärsyttämään kun hän ei osannut vastata puhelimeen ja kertoa missä on ja milloin ajatteli tulla kotiin. Aiemminkin kirjoitin, että tuli sitä valvottua monet yöt ja odotti miestä kotiin saapuvaksi. Huoli oli suurin, koskaan ei tiennyt jos jotain olisikin sattunut. Ja olin itse siis raskaana kotona.

Tämän minäkin haluaisin tietää. Haluaisin myös tietää olisiko siitä syystä tai toisesta kotona olevasta mukavaa jos se viihteellä oleva puolisko soittelisikin illan mittaan pikku hiprakassa ihan jatkuvasti raporttia kotiinpäin, missä ollaan, mitä tehdään ja mitä seuraavaksi tapahtuu. Olisiko se jonkun mielestä kivaa tai peräti vallan suotavaa?

Olen ap ja jänniä vastauksia tullut. 1. minä en soita holhotakseni/mustasukkasuuttani,luotan mieheen. 2. en vallita ja nalkuta,olen asiallinen 3. en soita huvin vuoksi ja häiritse iltaa jos hän on viihteellä 4. jos olemme sopineet että tulee suoraan kotiin,jos esim aamulla on tärkeä meno niin haluan että sovitusta pidetään kiinni.( soitetaan jos tulee muutoksia) 5. jos mies lähtee reissuun jätkien kanssa ja on sovittu että tulee aamulla niin ok. 6. en pidä sopivana että missään tilanteessa oli asia tärkeä tai ei ,ei vastata b koska jotain on voinut sattua,minulle,esikolle tai raskaudessani on jotain ilmennyt c . synnytys alkaa. 7. ymmärrän että molemmat tarviaa omaa aikaa ystävien kanssa mutta aloitukseni ei liittynyt mitenkään siihen!

niin ja lisään myös sen että joskus ( harvoin) mies on lähtenyt töistä suoraan ystäviensä luo ja ei vastaa puhelimeen,tulee vasta aamulla. Eli tiedän vain että mies ei ole tullut töistä kotiin niin ilmeisesti tän palstan mukaan mun vaan pitäs luottaa siihen että joskus tulee ja olla edes yrittämättä soittaa.Tuo on vaan sellainen asia että vit....aa. Miksi ei kerrota suunnitelmistaan ja ei vastata puhelimeen?

Meillä vastataan kyllä... Tai ainakin luulen, että tuo ukko vastaa kun pystyy :D Yleensä meinaan soittaa sit takaisin, jos ei ole pystynyt vastaamaan oli sit töissä/viihteellä tai vaikka nukkumassa kotona kun soitan. Joskus asiasta, joskus ei ole senkummemmin edes asiaa. En kyllä soittele putkeen tuhatta kertaa, jos ei heti vastaa...

[QUOTE="nelli";23940698]6. en pidä sopivana että missään tilanteessa oli asia tärkeä tai ei ,ei vastata b koska jotain on voinut sattua,minulle,esikolle tai raskaudessani on jotain ilmennyt c . synnytys alkaa.[/QUOTE]

Jos yhteydenottoyrityksen syynä olisi tosiaan todellinen hätä- tai äkkitilanne niin meistä toiset saattaisivat toimia vaikka niin että laittaisivat parin soittoyrityksen perään tekstiviestin lyhyesti mitä asia koskee/mistä on kysymys ja pyynnön soittaa takaisin heti kun ehtii/pystyy/on mahdollista/tilanne sen sallii.

Soitellaan jos on asiaa.
Vastataan jos voidaan/huvittaa.
Jos on trkeää asiaa, soitetaan heti perän uudelleen ja jos ei vieläkään tule vastausta, txt aiheesta.

Viihteelle lähdettäessä kerrotaan paikkakunta jossa aiotaan olla ja ollaanko aamuun asti vai poiketaan vaan. Muuttuneista suunnitelmista on suotavaa ilmoittaa ;)

Kumpikin osaa toimia jos toista ei saa puhelimella kiinni.

[QUOTE="vieras";23941014]Jos yhteydenottoyrityksen syynä olisi tosiaan todellinen hätä- tai äkkitilanne niin meistä toiset saattaisivat toimia vaikka niin että laittaisivat parin soittoyrityksen perään tekstiviestin lyhyesti mitä asia koskee/mistä on kysymys ja pyynnön soittaa takaisin heti kun ehtii/pystyy/on mahdollista/tilanne sen sallii.[/QUOTE]

[QUOTE="Vieras";23939923]No ihan ensinnäkin, sinä suivaannuit minun mielestäni AIVAN turhasta. Poikien saunailta=baari-ilta, ja jos et sitä tiennyt, niin kyllä tuollainen nyt silti pitää hyväksyä ja ymmärtää. Joskus venähtää, kun on kivaa. Ei vastaa sinulle ilmeisesti juuri siksi, kun ei jaksa kuulla nipotusta turhasta. Meillä ollaan sen verran asiallisia keskenämme, ettei ota pannuun toisen puheluun vastaaminen.[/QUOTE]

Peesi!

Ööö, ei? Miksi pitäisi soitella perään jos mies on esim. saunaillassa tai kavereiden kanssa jossain? Miksi on niin maailmanloppu jos se saunailta venähtääkin baari-illaksi?
Sinulla ei taida olla kokemusta tälläisestä.

Mulla on kokemusta tällaisesta (emmekä ole edes kahdestaan, vaan meillä on myös kaksi pientä lasta; 3 vee ja 8 kk), enkä siltikään ymmärrä miksi se on niin maailmanloppu. Luottoa löytyy riittävästi sekä mieheen että hänen ystäviinsä, ettei tarvii öitä valvoa vaikka ei toisen tarkkoja koordinaatteja joka sekunti tiedäkään.

Taitaa olla aikamoinen pallo miehellä jalassa.

[QUOTE="nelli";23940006]öö no kyllä sovitusta pitää pitää kiinni,koska jos esim itsellä työaamu niin ei kauheen kiva että mies jossain vielä aamuyöstä ja ei titetoa onko kunnossa tai edes tulossa kotiin,mutta jos olisi vastannut puhelimeen olisin saanut tietää että ilta jatkuu aamuun. En suivaantunut turhasta.[/QUOTE]

Tää kuulostaa kyllä jo vähän siltä, että ap:lle ja miehelle on sattunut tällaista useamminkin, joten mies osasi ennakoida ap:n käytöksen, eikä siksi viitsinyt vastata puhelimeen.

Ap:n ja miehen pitäisi käydä keskinäinen keskustelu, ettei tarvitse pelätä puhelimeen vastaamista. Jos on kivaa, niin saa mennä rauhassa, mutta puolisolle on vain tärkeä tietää, että missäpäin ja milloin se toinen suurinpiirtein liikkuu, niin ei tarvitse turhaa huolestua.

Yhteistyössä