Niin siis onko ne tiedot peräisin jostakin tuolta MediFiren tiedostoista? Siinä tapauksessa omiani ei pitäs löytyä, kun en ole koskaan ko. firman kanssa asioinut.
[QUOTE="vieras";24970832]Ota nyt ihan rauhallisesti. Vaikka Googlen käyttö tuottaakin sinulle ongelmia, eivät kaikki onneksi ole yhtä avuttomia.[/QUOTE]
Ja vaikka sä luulet että googlesta löytää kaiken, niin sulle voi tulla yllätyksenä etttä aivoja ne eivät korvaa. Kukahan sen tiedon laittais sulle sinne googleen, että tajuaisit tyhmyytes.
[QUOTE="vieras";24970823]Niin siis onko ne tiedot peräisin jostakin tuolta MediFiren tiedostoista? Siinä tapauksessa omiani ei pitäs löytyä, kun en ole koskaan ko. firman kanssa asioinut.[/QUOTE]
No ni, pitäs sitten ottaa nää väsyneet silmät käteensä ja lukea tarkemmin... :headwall: :ashamed: Se tollanen firma edes ollut... Eli siis minkä firman tiedostot pitäs nyt olla vuotaneet?
[QUOTE="haha";24970856]Ja vaikka sä luulet että googlesta löytää kaiken, niin sulle voi tulla yllätyksenä etttä aivoja ne eivät korvaa. Kukahan sen tiedon laittais sulle sinne googleen, että tajuaisit tyhmyytes.[/QUOTE]
Mikä sulla oikeasti on hätänä? Tuskin yksi lista voi aiheuttaa kenessäkään tuollaista agressiota muita kohtaan?
Minä en ole muuta kirjoittanut, kuin että lista on vieläkin Internetissä - ilmeisesti tämä tieto sysäsi sinut ylikierroksille?
Tosi kurja juttu. Pahantekijät ovat varmasti ehtineet kopsata sen listan ja myyvät sitä eteenpäin tai sitten käyttävät itse ihmisten tietoja hyväkseen. Ottavat pikavippejä yms toisten nimissä.
Olen kanssa täällä kauhuissani asiasta, mitä tästä voi seurata. Aamulehdessäkin lukee, että listaa ei saa lähteä etsimään täältä netistä, se on rikollista toimintaa.