onko teidän lapset tehty

38-v ja kaks alle kolme vuotiasta lasta. SUURENA haaleeva olis saada kolmaskin. vaikka kahdenkin pienen kanssa on hyvin HAASTEELLISTA niin kolmas olis tosi ihanaa.
jos olisin alottanut lapsensaanniin nuorempana, olis haaveena ollut varmaan useampikin.
 
Catnip
Kaksi poikaa, 7v ja 4 v., ja kyllä on minun mielestäni meidän lapsiluku täynnä. Miehelle olen ehdotellut sterilisaatiota kun itse olen jo kahden kuukauden sairaala session, sektion ja yhden normaali synnytyksen läpikäynyt lasten takia. Vuoronsa kullakin. Ei se vaan ole hänellä tulta iskenyt, taitaa salassa haaveilla kolmatta. Olen kyllä sanonut että minä en enää raskaaksi rupea, vapaaehtoisesti ainakaan, hankkikoon uuden eukon jos kolmannen lapsen haluaa. :kieh:
 
virtanen
Olemme mieheni kanssa 30 v.Lapsia on 2, tyttö 7v ja poika 5v.Olemme jahkasseet pari kuukautta 3:sta lapsesta.Mutta vielä ei olla päätösta tehty.Jotenkin tuntuu ,että kehtaako vielä aloittaa kaikkea alusta, mutta toisaalta kyllä vauva olisi ihana....On niin vaikea tehdä päätösta.
 
mä vain
Tällä hetkellä tuntuu molemmista tosi voimakkaasti että tässä tämä meidän perhekoko on ja pysyy. Molemmat lapset on tehty suuresta toiveesta, 12v ja 1 vuotias. Tuntuu että jos lisää haluttas niin nyt sitten heti perään pitäis tehdä. Mutta hyvä näin. 31 ja 32 meillä ikää...
 
Oksanreikä
:wave:
Itse 38 v., mies 32 v. ja lapset: poika 11/92, poika 5/01 ja tytär 12/03. Tyttären syntymän yhteydessä tehtiin sterilisaatio eli lapsiluku täynnä. Sitten sitä vielä vahvistettiin vahingossa hormonikierukalla kun kohtuun piti laittaa hormoonia hoitamaan sen sairasta limakalvoa. Eli ei tule lapsosia enää ei... Näin on hyvä.
 
Kyllä on. Ite 36v ja mies 38v. Tenavat 16v, 13v, 10v, 3v ja 7kk. Ollaan tällainen lapsettomuudesta, (niin lääkäreiden kuin itsemmekin mielestä), kärsinyt suurperhe. Eli tsemppiä teille kaikille jotka vielä haaveilette pikkuisesta!! Luonto osaa yllättää :) Meillä on pitkällisten toiveiden ja odotusten myötä saatu ihania yllätyksiä, joita on toivottu vaikkei toiveita ole annettukaan. Mutta nyt on sitten päätetty että on aika alkaa elää ja nauttia näistä olevista haaveilematta enää perheen kasvamisesta. Kyllä olikin vaikea päätös!!!
 
Itse olen pian 36, mies 42 ja tytöt 12, 10, 5, 2 ja 3kk. Sterilisaatio tehtiin viimeisen synnytyksen yhteydessä, joten kuumeilu on turhaa :D
jos kuitenkin sterilisaatio pettäis, niin poiskaan en tulokasta antaisi =)
 
jlb
:heart:
Meillä on yksi lapsi, tyttö 9kk. Mieheni ei halua lisää lapsia, (on jo neljä ennestään) mutta vain kahden kanssa tekemisis. Minä itse olen aina halunnut 2 lasta, olisi seuraa toisilleeen. Mutta nyt pitää ehkä miettiä, raskaus oli vaikea mutta synnytys taas meni tosi helposti. No aika näyttää mitä tapahtuu... :whistle:
:flower: HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ KAIKILLE ÄIDIT 14.2! :heart:
 
Olen 35v ja mies kohta 41v. Kolmea lasta meille suunniteltiin, nyt niitä sitten on neljä...
Nuorin täyttää elokuussa maagiset kolme vuotta, vanhin on pian yhdeksän. En sano etteikö koskaan enää, mutta todennäköisempää on ettei meille enää lapsia tule.
 
Meillä on kolme lasta ikähaarukalla 1-10 vuotta. Kahden jälkeen piti olla lapsiluku täynnä ja olin itsekin vähän aikaa sitä mieltä. Kolmas sitten vain "tupsahti" puolivahingossa meidän elämään (itse sitä kyllä ehdin jo kuumeilemaankin) ja elämä muuttui kertarysäyksellä taas astetta ihanammaksi =) . Tämä kuopus on valloittanut koko perheen täysin ja hänen ansiostaan mulla jyllää taas vauvakuume. No, se on kyllä yksipuolista sillä mies EI suostu enää yhteenkään lapseen. Niin ja ikää meillä on 34 ja 37.
 

Yhteistyössä