onko teidän lapset tehty

Mitenkäs tässä ikäluokassa, joko teidän perheen lapsi luku on täynnä, montako lasta jo on ja vieläkö haaveissa lisää, entä milloin?
Itse en viel ole varma, toisaalta olen kiitollinen kahdesta terveestä lapsesta, mutta jotenkin ihaillen katselen perheitä joilla on kolme lasta tai kolmas tulossa? Vaatteet on laitettu osin jo kiertoon. Omat lapset on pieniä ja pienellä ikäerolla, mutta ei ajatus ihan mahdoton ole, muttei kyllä viel heti, ensin pitää palata töihin ja miettiä miten elämä lähtee rullaamaan.
 

Itse olen 34 vuotias ja 3 lasta. Enempää ei lapsia voida saada :snotty:

Kolmea olen aikoinaan haaveillutkin, sikäli siis tyytyväinen ;)

Vanhemmat lapset ovat 11 ja 13 vuotiaita ja :saint: iltatähti on 3v
 
Miehen mielestä ollaan lapset tehty(!!!!!), meillä myös 2 lasta alle 2vuoden ikäerolla. Mulla ikää 30vuotta. Itse katselen ihaillen kolmilapsisia perheitä. Järki sanoo toisin kuin tunteet. Mutta meidän lapsiluku on tässä :whistle:
 
Äitsyli-69
Meillä kolmas lapsi tulossa (joka siis on toinen yhteinen lapsi). Molemmilla ikää 36v. Tässä taitaa kyllä meidän lapsiluku olla, ei iän takia vaan ihan taloudellisten ja muidenkin syiden takia... Haluan välillä tehdä jotain muutakin kun tota äitiyttä oon "harjoittanut" jo 10 vuotta. =)
 
Äitsyli-69
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.08.2005 klo 19:27 Äitsyli-69 kirjoitti:
Meillä kolmas lapsi tulossa (joka siis on toinen yhteinen lapsi). Molemmilla ikää 36v. Tässä taitaa kyllä meidän lapsiluku olla, ei iän takia vaan ihan taloudellisten ja muidenkin syiden takia... Haluan välillä tehdä jotain muutakin kun tota äitiyttä oon "harjoittanut" jo 10 vuotta. =)
Lasten iät siis: 10v. , 2v 7kk ja masuasukki. =)
 
hi-5
Meillä kaksi lasta, 3 ja 1 v ja ollaan kyllä mietitty, josko lapset on nyt tehty vai vieläkö lisää. En itse ole vain päässyt vastauksesta selville :/ Toisaalta kolmas olisi kiva olla, mutta jostain syystä en haluaisi olla uudelleen raskaana. Kumma juttu, koska suurin osa tuttavista tykkää juuri tuosta raskausvaiheesta.
 
Meillä neljä lasta, 17v, 14v, 12v ja 1,5v :heart: :heart: :heart: :heart: Viidettä on jo vuosi yritetty, mutta ei se niin helppoa enää ole tässä iässä... 37v... mutta toivo elää vielä yhdestä pikkusesta! :heart:
 
kukkerikuu
Täytän loppuvuodesta 34 v. ja minulla on nyt 4,5 ja 2,5 vuotiaat pojat, jotka vievät kyllä energian täysin. Mies täytti juuri 40 v. Meillä on varmaankin lapsiluku jo täynnä, olemme sitä mieltä molemmat. Sen verran enegisiä nuoria miehiä kotona juoksee. Koskaan ei pidä sanoa kuitenkaan ei, katsotaan miltä parin vuoden päästä tuntuu.
 
mamma2003
meillä kiintiö on jo täynnä vaikka joidenkin mielestä meillä on "vain" yksi lapsi.

itselläni tosin joskus vauvakuume "muljahtaa" mahassa, mutta onneksi menee pian aina ohi :D :headwall:
 
Meillä on kolme lasta pienillä ikäeroilla ja neljättä ei tähän karuselliin haaveilla. Kaikki vauvan tarvikkeet on myyty tai laitettu kiertoon, mutta neljättä ei olla kuitenkaan ns. pysyvästi poissuljettu - tai en ainakaan minä :D . Se riippuu hyvin paljon elämäntilanteestamme 2-3 vuoden kuluttua. Nelikymppisenä tuskin enää alan vauvoista haaveilla...
 
anne-68
Voi kyllä vaan on lapset tehty!Lapseni ovat 17v,10v ja 1v3kk,itse olen 37v ja yksinhuoltaja nykyään.Hienosti pärjätään ja olen niiiiin onnellinen jokaisesta päivästä näiden kolmen kanssa,on sitten aivan mainio lapsiluku =)
 
yrttitarhurikatti
Mä odotan toista lastani ja kumpaakaan heistä ei ole TEHTY. Meillä lapset ovat lähinnä tulleet ;) Eli lapsia ei ole lähdetty tekemään eikä yrittämään. Toisaalta sitten kun tämän "ykän" olen saanut jotenkin hiellä ja vaivalla ulos kohdustani niin pitää alkaa panostamaan tarkemmin siihen ettei lapsia tulisi enempää. Kaksi taitaa olla sopiva määrä mun ikäiselleni ja hermoiselleni ihmiselle :whistle:
 
Ringfinger
Minä 32v, mies 35v.
Meillä on ensimmäinen yhteinen lapsi tulossa, mutta mieheltä on 14v ja minulta 7v. Enkä kyllä tässä vaiheessa :attn: panisi vastaan vaikka neljäskin tehtäisiin. :hug:
 

Yhteistyössä