Onko teidän koirat aamu-unisia?

Kun koira huomaa, että me aletaan heräilemaan, niin se painuu kovalla kolinalla sängyn alle. Viikonloppuisin se sitte tulee sieltä haukotellen ja venytellen vasta yhdentoista aikoihin. Aikaisemmin se ei suostu tulemaan edes ulos, jos ei sitä kunnolla komenna :LOL: Yleensähän koirat nousee aina kun ihmisetkin ja on heti valmiina ulos, mutta ei tuo :D
 
Meidän koiralla oli sellainen tapa, että se repi meidät muut väkisin ylös ennen kukonlaulua. Kun oli varmistanut että kaikki ollaan hereillä se painui itse sänkyynsä nukkumaan. :LOL:
 
voi kuule...meillä koira nukkuu sängyssä yönkin..
jos en aamulla seittemän maissa rupee näyttämään elämisen merkkejä niin se nuolee niin kauan ja pomppii päällä että mä avaan ainakin toisen silmä...
sit ehkä pystymme nukkumaan vielä hetken...
sit ku olen ylhäällä aamu hommissa koira vääntäytyy sohvalle nukkumaan... :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rusinantte:
Meillä toi koiruus alkaa heti vouhottaan jos näkee että joku edes kylkeään kääntää sängyssä..hyppii takatassuilla ympäri meidän sänkyä ja vouhottaa... =) Eli ei ole aamu-uninen..
Meil tuo nuorempi koiruli on kans tällänen. Vanhempi on sit aamu-unisempi. Ennen ku otettiin toinen koira, se saatto nukkua miehen kans päivään asti. Ei ollu kiire ylös ja ulos sillä. Nyt sekin nousee ku toi nuorempi vouhottaa niin,et sen täytyy päästä eka pissille jo ennen kasia.
 
WTF
meidän koira ei aamusin pyydä ulos... nytkin lähti just ekalle pissille, ku kampes makkarista olkkariin...
se kävi yöllä yhen mais pissil...
se jos joku on aamu-uninen meidän kodissa...
 

Yhteistyössä