H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Höpöhöpö:Meille ai ainakaan oo tuotu lahjoja ristiäisiin, paitsi kummit. Yleensä ihmiset tuo lahjan, kun tulevat vauvaa katsomaan ekaa kertaa. Ei kaikki silloinkaan. Ei mun mielestä lahjoja tartte kantaa!
Alkuperäinen kirjoittaja cvb:Jännä juttu, miten on näin isot alueelliset erot.Elikä ap:lle tiedoksi, että jos asut pohjois-pohjanmaalla, niin isovanhemmila ei odoteta lahjoja.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Niin no meillä ei toinen mummi ole lahjonut erikseen, kun on järjestänytkin ristiäiset kotonaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sr:Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Niin no meillä ei toinen mummi ole lahjonut erikseen, kun on järjestänytkin ristiäiset kotonaan![]()
se on jo lahja jos hoisi myös tarjoilut ja niihin liittyvät kustannukset![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ei tiedä:
Alkuperäinen kirjoittaja tottakai:Alkuperäinen kirjoittaja gg:on eikö kaikkien vieraiden kuulu jotain tuoda. ainakin me ollaan viety ja meille ollaan tuotu
täysi peesi. Kuka on niin juntti, että menee juhliin ilman lahjaa? Oli sitten ristiäiset, häät tai syntymäpäivät.
Alkuperäinen kirjoittaja gg:on eikö kaikkien vieraiden kuulu jotain tuoda. ainakin me ollaan viety ja meille ollaan tuotu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä kyllä luulen, että näissä jutuissa on ihan suku- ja perhekohtaisia eroja, ei niinkään kyse ole alueellisista eroista.