E
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä:mun vanhemmat toi mutta miehen vanhemmat eivät tuoneet
Alkuperäinen kirjoittaja gg:on eikö kaikkien vieraiden kuulu jotain tuoda. ainakin me ollaan viety ja meille ollaan tuotu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä:mun vanhemmat toi mutta miehen vanhemmat eivät tuoneet
Meillä kans just näin!
Alkuperäinen kirjoittaja cvb:En tajua, ei meillä päin niissä ristiäisissä missä olen ollut, ole tapana viedä mitään lahjoja ristiäisiin, ei edes isovanhemmat vie. Jos ekaa kertaa näkee lapsen vasta ristiäisissä, niin sitten ymmärrän nuo lahjat.
Alkuperäinen kirjoittaja oletko tosissasi?:Alkuperäinen kirjoittaja cvb:En tajua, ei meillä päin niissä ristiäisissä missä olen ollut, ole tapana viedä mitään lahjoja ristiäisiin, ei edes isovanhemmat vie. Jos ekaa kertaa näkee lapsen vasta ristiäisissä, niin sitten ymmärrän nuo lahjat.
Missä junttilassa sä oikein asut? Mennäänkö teillä päin rippijuhliin ja häihinkin ilman lahjaa? Ristiäiset on pienen ihmisen ensimmäinen juhla. Lahja on mielestäni itsestäänselvyys.
Alkuperäinen kirjoittaja oletko tosissasi?:Alkuperäinen kirjoittaja cvb:En tajua, ei meillä päin niissä ristiäisissä missä olen ollut, ole tapana viedä mitään lahjoja ristiäisiin, ei edes isovanhemmat vie. Jos ekaa kertaa näkee lapsen vasta ristiäisissä, niin sitten ymmärrän nuo lahjat.
Missä junttilassa sä oikein asut? Mennäänkö teillä päin rippijuhliin ja häihinkin ilman lahjaa? Ristiäiset on pienen ihmisen ensimmäinen juhla. Lahja on mielestäni itsestäänselvyys.
Alkuperäinen kirjoittaja cvb:Alkuperäinen kirjoittaja oletko tosissasi?:Alkuperäinen kirjoittaja cvb:En tajua, ei meillä päin niissä ristiäisissä missä olen ollut, ole tapana viedä mitään lahjoja ristiäisiin, ei edes isovanhemmat vie. Jos ekaa kertaa näkee lapsen vasta ristiäisissä, niin sitten ymmärrän nuo lahjat.
Junttilassa varmaan. Kerran vein yhtiin ristiäisiin kukan ja mua katottiin vähän ihmeissään, koska ei kukaan muu kummeja lukuun ottamatta ollut tuonut mitään. Kaikki vieraat oli jo nähneet vauvan aiemmin.
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Alkuperäinen kirjoittaja cvb:Alkuperäinen kirjoittaja oletko tosissasi?:Alkuperäinen kirjoittaja cvb:En tajua, ei meillä päin niissä ristiäisissä missä olen ollut, ole tapana viedä mitään lahjoja ristiäisiin, ei edes isovanhemmat vie. Jos ekaa kertaa näkee lapsen vasta ristiäisissä, niin sitten ymmärrän nuo lahjat.
Junttilassa varmaan. Kerran vein yhtiin ristiäisiin kukan ja mua katottiin vähän ihmeissään, koska ei kukaan muu kummeja lukuun ottamatta ollut tuonut mitään. Kaikki vieraat oli jo nähneet vauvan aiemmin.
Missä päin Suomea oikein asut?
Alkuperäinen kirjoittaja Höpöhöpö:Alkuperäinen kirjoittaja oletko tosissasi?:Alkuperäinen kirjoittaja cvb:En tajua, ei meillä päin niissä ristiäisissä missä olen ollut, ole tapana viedä mitään lahjoja ristiäisiin, ei edes isovanhemmat vie. Jos ekaa kertaa näkee lapsen vasta ristiäisissä, niin sitten ymmärrän nuo lahjat.
No ei tuoda tosiaan lahjoja meilläkään. Kummit tuo lahjan, ei muut.
Alkuperäinen kirjoittaja cvb:Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Alkuperäinen kirjoittaja cvb:Alkuperäinen kirjoittaja oletko tosissasi?:Alkuperäinen kirjoittaja cvb:En tajua, ei meillä päin niissä ristiäisissä missä olen ollut, ole tapana viedä mitään lahjoja ristiäisiin, ei edes isovanhemmat vie. Jos ekaa kertaa näkee lapsen vasta ristiäisissä, niin sitten ymmärrän nuo lahjat.
Nii asun minäkin. Ilmeisesti tällä alueella syntyy niin paljon tenavia samaan perheeseen ja suvut on suuria, niin ei lahjota joka käänteessä.
Missä päin Suomea oikein asut?
Pohjois-pohjanmaalla.