Onko tämä peruste ls-ilmoitukselle teidän mielestänne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysyn vaan.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Melko oleellista tässä jutussa on se, mitä tuossa perumassasi keskustelussa olisi käsitelty. Sitä et suostu kertomaan, joten ei tähän voi sanoa mitään.

"Kyllä jätin kertomatta. Mutta asia koskee minua itseäni ja mitä minulle tehtiin vuosi sitten. Että ei liity lasten turvallisuuteen eikä laiminlyöntiin mitenkään."

Tämä ei taas kerro riittävästi mitään.

Pahoittelen, jos ei riitä. Kuitenkaan ei ole mitenkään tekemisissä lasteni asioiden kanssa. En kuitenkaan halua itsestäni liian henkilökohtaisia asioita ruveta täällä puimaan. Se olisi minusta jo vähän kuin kertoisi oman nimensä, senverran henkilökohtainen asia on.

Melko oleellista tässä jutussa on se, mitä tuossa perumassasi keskustelussa olisi käsitelty. Sitä et suostu kertomaan, joten ei tähän voi sanoa mitään.

"Kyllä jätin kertomatta. Mutta asia koskee minua itseäni ja mitä minulle tehtiin vuosi sitten. Että ei liity lasten turvallisuuteen eikä laiminlyöntiin mitenkään."

Tämä ei taas kerro riittävästi mitään.

kait tiedät että tämä on keskustelupalsta ja kaikkea ei tarvitse kertoa! Se että perusasiat kerrotaan riittää.

Ei sossuilla ole aikaa mennä ovelta ovelle huvikseen, luulisin.
Ei sossu ole mikään poliisi joka menee ovelta ovelle kattomaan kuka täällä asuu ja kuka ei...

Alkuperäinen kirjoittaja näin se nyt on;30031197:
Ei sossu ole mikään poliisi joka menee ovelta ovelle kattomaan kuka täällä asuu ja kuka ei...

aikaa joka ilmotuksen perusteella hypellä ovien takana.

Alkuperäinen kirjoittaja näin se nyt on;30031197:

Mitä lehdistä olen lukenut nin näitä aiheettomia ls-ilmoituksia oli helsingin alueella nyt esimerkiksi vuonna 2013 muistaakseni 12 000 ja rapiat päälle. Ja niistä joku 1000 johti oikeisiin toimiin. Että silleen.

Alkuperäinen kirjoittaja valoja päälle;30031215:
Älä sitten kysele täällä palstalla että onko tuo peruste ls-ilmolle vai ei. Noin vajavaisilla tiedoilla ei kukaan voi sitä tietää...

Tuon ylläolevan kirjoittanyt ei ole edes ap. Rähjäät väärälle ihmiselle.

Jos sulla on jonkinlaista päihde- tai mielenterveysongelmaa, niin palaverin peruminen viimehetkellä yleensä herättää jonkinasteisen huolen. Ilmeisesti sossusi ei ole ls-puolelta? A-klinikan? Perheneuvolan? Vai yleisen sosiaalityön puolelta? En hermostuisi tuosta ilmoituksesta vaan ajattelisin, että sainpa näytettyä että asiat oli ihan kunnossa. Suuremmalla syyllä vielä jos toisella sossulla on virheellistä tietoa tapaamissopimukseen liittyen.

Jos sulla on jonkinlaista päihde- tai mielenterveysongelmaa, niin palaverin peruminen viimehetkellä yleensä herättää jonkinasteisen huolen. Ilmeisesti sossusi ei ole ls-puolelta? A-klinikan? Perheneuvolan? Vai yleisen sosiaalityön puolelta? En hermostuisi tuosta ilmoituksesta vaan ajattelisin, että sainpa näytettyä että asiat oli ihan kunnossa. Suuremmalla syyllä vielä jos toisella sossulla on virheellistä tietoa tapaamissopimukseen liittyen.

No kyllähän sossun palavereiden peruminen "herättää huolen" koska se kertoo siitä ettet ole yhteistyöhaluinen ja "halua ottaa tarjottua apua vastaan", näin se menee.
Nähtävästi sossu on sitten vielä sekoittanut toiseen asiakkaaseen, eiväthän he jokaisen tilannetta voi muistaa, tuskin mitään kerrottua muistavat, jos ei sitten tule rekistereistä tuotakaan huoltajuusasiaa tarkistettua.
Itse olin sossujen myllyssä vuosikaudet, ja voi herranjee mistä kaikesta sitä ehdittiin huolestua ja kytätä kyttäämästä päästyä. Pahimmillaan laaditut raportit perhekuntoutuksessa olivat päässeet katoamaan, ja sossu pyysi kirjallista raporttia vasta parin vuoden päästä, jolloin työntekijä satuili ihan omiaan sairauteni perusteella, ja myönsi itsekin etteivät he enää muista ja tiedot ovat koneelta hukkuneet.
Kun en enää sitä huolestumisten heräämistä jaksanut, ja lapset jäivät isän luokse asumaan, ei ketään ole enää kiinnostanut mikään.

Ilman muuta sulle on kerrottava miksi ilmo tehty vai mitä idiootteja ne kukkahatut on, idioottejahan ne yleeensä on ja kusi noussu päähän ja siksi pitää päteä. tee kantelu avi.lle epäasiallisesta kohtelusta.

Joku tapaamisen peruuttamisessa oli herättänyt huolen sostt:n mielessä ja hän halusi laittaa päivystyksen väen katsomaan, että tilanne on kunnossa. Päivystyksen työntekijät olivat saaneet huonosti lähtötiedot tai ymmärtäneet väärin ja siksi epäselvyys tuon huoltajuusasian kanssa. Ei tässä sen kummempaa tapahtunut. Varsinkin, jos todettiin, että lapsilla ei ole hätää.

Yhteistyössä